Ammer dere enda?

Løkka80

Flørter med forumet
Ammer dere enda?[:)]

Nope.

Her ville ikke guttefanten ha mer fra den dagen han var ni måneder og åtte dager gammel. [:)]

rart det der! plutselig stopp! pumpet du deg sakte ut av det da eller hvordan gjorde du det?
han min bruker ikke smokk, så har en sterk følelse at "smokken" hans vil han bruke en gooood stund enda...men blir gal av BITING!!! auauau

ÅJ nå følte jeg meg alene!!! (jeg svarte JA)... vil ikke slutte enda, syns det er så kooooselig <3

Jepp, jeg ammer[:)]

ORIGINAL: mak80

rart det der! plutselig stopp! pumpet du deg sakte ut av det da eller hvordan gjorde du det?
han min bruker ikke smokk, så har en sterk følelse at "smokken" hans vil han bruke en gooood stund enda...men blir gal av BITING!!! auauau

Det var egentlig en gradvis nedtrapping fra Herman sin side, så det var jammen ikke mye melk igjen når han bestemte seg for at nok var nok.
Det ble bare mer og mer tøysing og biting, istedenfor suging, så det var tydelig at han ikke hadde behov for noe mer mm.
Biting er noe drit [8D]

Jeg ammer men det er snakk om 5min på morgen og kveld. Egentlig det er bare tull nå synes jeg da. Mer en vane enn behov. Så vurderer å slutte snart. Men blir rart dette her[&:] Kommer nok til å savne det.

ammer bare om morgenen.. nesten akkurat kuttet ut kveld ammingen, å det gikk veldig greit.. hun var liksom ganske klar for å slutte med den henne også!

Ammer morgen og kveld. Skulle gjerne sluttet, men Noah vil ikke det.
Syns jo det er kos da, så gjør ikke noe[:)]. Skal på kurs om 14 dager. Da blir jeg borte i 4 dager, spørs bare da om ikke melken blir borte. Pumpa har jeg allerede solgt så det blir det ikke noe av[8D]

Her ammes det [:D]

ORIGINAL: chicell

Jeg ammer som bare det[;)].

Ammer fortsatt om kvelden, slutta å amme på morgenen når jeg begynte å jobbe igjen (1 uke siden). Kommer nok til å slutte med helt med ammingen når jeg begynner å gå i vakter igjen om ca 3 uker.

Ammer fremdeles.[:)]
En gang tidlig morgen (mellom kl 4 og 6) og ca 2-3 ganger ettermiddag/kveld (mellom ca kl 16. 30 og 20.00)
Er nok mye kun for kosen sin skyld.

Jeg hadde store planer om å amme til hun ble året, men det var ikke hun enig i... [;)]
Hun sluttet selv å ville ha pupp rundt 8 mnd.

Jeg måtte sluttte å amme for bare ei uke sia. pga jeg ble syk og måtte på så sterke medisiner ( har tykktarmbetennelse) og lille gutten var IKKE klar for det så det har vært mye sutring og riving i skjorta[:(]

men begynner å bli bedre og nå har jeg ikke så sykt spreng lengre heller :)

Ammer ca tre ganger om dagen, litt mer når det er helg, for da kan vil puppe litt mellom 8 og 15 også[:)] Jeg er vel egentlig ganske lei hele amminga, men lillemor er ikke enig, så da får hun ha puppen sin til hun er 1 år iallefall[:)]

Her ammes det kun morgen og kveld, mn nå begynte vi akkurat med flakse i tillegg på kvelden så da blir det vel snart slutt på ammingen :) 

Jeg ammet 3 til 5 ganger pr døgn frem til akkurat 11 måneder. Da måtte jeg gi meg, for flere dager hadde jeg måttet avbryte puppen på grunn av biting, og da blir det lite melk også... Hadde håpet å amme litt lenger, men ikke godt med to tenner i puppen [:'(]

ORIGINAL: taita81

Her ammes det [:D]

Back
Topp