ammer dere enda da jenter?

jeg krysser av prøver, men han vil ikke ha noe særlig- Det går bra kanskje 2 ganger i døgnet, og på natta da sluker han puppen så da er den visst god å ha. Vurderer å gi meg helt snart

Jeg ammer nok mer enn 7 ganger i døgnet... Men jeg tror det er mer kos, enn behov...

Jepp vi ammer fremdeles! Så langt i dag (kl.14) har puppen vært framme 6 ganger. Nå har snuppa fått maddag, så da blir det heldigvis en stund til neste gang. Skal snart begynne med ett måltid til om morningen, for å se om det hjelper.

har akkurat slutta. julie ville heller bite enn drikke[8|][8D]  hadde ikkje så masse melk på slutten.

Vi har såvidt begynt med litt grøt, men det er ikke så populært. Veldig lite som går inn, det meste kommer ut igjen. Har prøvd med 2 forskjellige grøttyper. Må visst bare være tålmodige. Ellers er det bare amming. Hun er veeeeldig glad i puppen!

prøvde så lenge jeg kunne, men ga til slutt opp. Han ble bare sint. Sikkert forde melka ikke kom fort nok.

Her er det amming ja.... Har begynt med grøt, men er bare i startfasen enda!

Sjeldent jeg ammer, det er kanskje 1-2 ganger om dagen. Da får hun når hun er tørst. Hun vil ikke spise seg mett på det, er så lite igjen nå likevel.men jeg sliter litt med å få hun til å drikke noe annet, er ikke noe glad i den flaska.hva gir dere de små av å drikke hver dag?
Prøver å legge hun inntil puppen etter hun har spist,men drikker i 10 sekunder så gidder hun ikke mer...

Ammer fortsatt jevnt gjennom hele døgnet. Litt grøt til kvelds, men pupp etterpå [:D]

her ammes det også endel[:)]
får grøt morgen og kveld + litt fruktmos på dagen!

Ca 7 ganger i døgnet - pupp er fortsatt hovednæringen - AN får grøt en gang om dagen, men vurderer å øke det til 2 ganger så kansje det hjelper på nattesøvnen[8|]

5-7 ganger. Theo får grøt og pupp på kvelden, ellers bare pupp.

Her ammes det ca 7-8ganger i døgnet. Vi begynte med grøt til kvelds for en stund siden, men de siste to ukene har jeg fullammet for hun har vært så forkjølet.

Ammer 5-7 ganger i døgnet enda, men må innrømme at det ikkje er så gøy lenger, da hun interesser seg for hver minste lyd og bevegelse rundt seg. hehe

ORIGINAL: Smiley80

Her er det amming ja.... Har begynt med grøt, men er bare i startfasen enda!

Her puppes det 5 ganger fra morra til kveld (pupp før vi står opp + pupp hver gang ho skal legge seg+ pupp 2 ganger før ho tar natta+ pupp 1-2 ganger om natta).

Vi hadde en ukes periode hvor vi sov heeele natta igjennom UTEN puppen! *KJEMPESNORK* [:D]
Men no e det tilbake til gamle vaner.
Vi gir 2 grøtmåltider hver dag.

Ammer til hvert måltid. + om natta om han ikke vil sove.

Puppene mine har hatt ferie lenge di [;)]

Back
Topp