Ammepute

nov.77

Blir kjent med forumet
Til dere som har kjøpt ammepute: Hvor har dere kjøpt og hva var prisen?

Kjøpte min på Kid, var 30% på den da jeg kjøpte den og betalte vel 150 kr tror jeg [8D]

http://www.kid.no/produkter/barn/show/105/10514

kjøpte på barnas hus 500kr

Kjøpte den på barnas hus da jeg gikk med nr 1. Så nettopp at de selger en type på salg til 100 kr.

Kjøpte på Kid til 199 :) Vet ikke om vi får bruk for den, men bruker den mellom beina når jeg sover :)

Kjøpte på Reflex. 5-600 kr.. 

jeg var på Barnas hus for ett par timer siden og da kostet det 100 kroner for en[:)]

ORIGINAL: Heidi10

kjøpte på barnas hus 500kr

Jeg også.

oii, hadde egentlig ikkje tenkt og kjøpe ammepute, tenkte at d ikkje er nødvendig![&:] men nå ser jeg jo d her at d er mange som har kjøpt d. er dette noe dere som har barn fra før av anbefaler?[:)] er d stooor forskjell på ammepute, og d og bare bruke en vanlig pute?[:)]

Jeg fikk en ammepute etter ei venninne da jeg fikk jenta mi i -06. Syne den var veldig kjekk i starten, babyen er så liten så kjekt å ha noe å støtte opp med... Men tror nok jeg hadde klart meg med en stor, vanlig pute også [:)]

Jeg hadde heller ikke tenkt å kjøpe ammepute, men fikk av ei venninne.
Var bare tilfeldigvis innom Barnas hus i dag og så at de solgte en til 100 kroner.

Kjøpt på Kid,199 tror jeg den kostet...

har en jeg kjøpte til nr 1 - men det virker som den har "krympa" og mistet litt "puffen".
Vet dere om det går an å få fylt på med sånne perler som er inni??

vasket trekket i går,og da oppdaget jeg at den var blitt så flat.
har jo lånt den ut til tre søstre og div venninner... er kanskje utbrukt??

SÅ en nydelig rosa-rutet en på Barnas Hus her til 299,- Det var ikke så verst... vurderer å kjøpe ny....

MEN som flere her sier også, de er kjekke i begynnelsen, og så bruker man liksom de putene man har for hånden....

Hmm... avventer kjøp av ammepute kjenner jeg..

jeg synes ammepute er genial.. brukte det mye til 1. mann.. selvom jeg ikke ammet han.. Jeg la han oppi ammeputen slik at koste vi oss, amme puten var jo rundt/over meg liksom.. ga han flaske liggende på ammepute-ga han mat-brukte det på flyet :han lå på den .. jeg synes den var genial og jeg brukte den massssse[:D]

Jeg syntes den var gull verdt. Jeg ammet annenhver time og hvis jeg ikke rakk å spise først så kunne jeg bare legge Sander til puppen og så hadde jeg to ledige armer til å spise også[:)] Og jeg synes alltid at det var så vanskelig å få til en behagelig stillling for både meg og babyen med en vanlig pute..

ORIGINAL: cathrineng

oii, hadde egentlig ikkje tenkt og kjøpe ammepute, tenkte at d ikkje er nødvendig![&:] men nå ser jeg jo d her at d er mange som har kjøpt d. er dette noe dere som har barn fra før av anbefaler?[:)] er d stooor forskjell på ammepute, og d og bare bruke en vanlig pute?[:)]

De fleste jeg kjener mener at det er like greit å bruke en annen stor pute eller en liten dyne el. så jeg tror ikke jeg kommer til å kjøpe. Sikkert nyttig å ha, men absolutt ikke nødvendig så da bruker jeg ikke penger på det (er ikke så rik[8D])

Back
Topp