Ammepute

Baby2022

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Hei!
Er det noen som har en ammepute å anbefale?
Jeg har en fra petite cherie, som har et fyll med små kuler. Syns den blir for myk, og jeg må ofte holde den opp og støtte opp med puter under for at babyen skal nå puppen.

Ser at det finnes en som er oppblåsbar fra doomoo, noen som har erfaring med den?

Ser også at mange anbefaler cosyfix, men skulle gjerne hatt et billigere alternativ;)

Men anbefal gjerne cozyfix dere også, hvis dere er veldig fornøyd med den :)
 
Jeg har IKEA sin, kjempe fornøyd! Hadde en som ble for myk slik som din og en bbhugme som også sank veldig ned.
 
Jeg er veldig fornøyd med cozy fix, og kjøpte min på finn til under halv pris. Det er genialt med belte rundt livet, så baby ikke sklir mellom meg og pute, og som gjør at jeg har i alle fall 1 hånd helt fri, og med den andre bare passer jeg bare på at baby ikke sklir av puta.. jeg skulle ikke ønske en annen, savner ingenting heller.
 
kan dessverre definitivt anbefale cozyfix, jeg må ha den litt høyere opp men legger bare noe under siden hodet skal være på. De har cozyfix både på sykehuset og helsestasjonen her så jeg fikk prøvekjørt den først. De hadde mange typer på helsestasjonen, kanskje de har hos deg og så du kan teste litt? Han liker også litt for godt å sove på den etter amming
 
Bruker cozyfix sin (kjøpt brukt på Finn), den er helt super, som flere skriver. Har IKEA sin også, den fungerte fint da hun var nyfødt, men nå føler jeg hun synker ned mellom meg og puta (3,5 måneder). Den går også for langt inn "bak" så den dyttes litt ut fra sofa o.l.
Forsåvidt så blir det lettere å amme uten hjelpemidler når baby er litt større, men tror skuldre og nakke er veldig happy med cozyfixen. Gjør det også lett å hekle mens jeg ammer, hehe!
 
Cozyfix er også min favoritt, forsøkte bbhugme, men den sank ho i og var knotete, så jeg kjøpte cozyfix på finn til 500kr :)
 
Cozyfix har vært en livredder for nakke, skuldre og armer her. Synes også baby får en bedre liggestilling og avlaster hennes kropp. Jeg kjøpte pent brukt på Finn til 500 kr :)

Har fått klistremerkebaby som gjerne skal sove på meg, så det som er genialt med Cozyfix er at armene blir fri når hun sovner på den (passer selvfølgelig på babyen). Bare passer på å rigge meg til med bok, telefon, fjernkontroll til tv, drikke osv. Så er jeg ikke helt låst med armer som holder henne :D
 
Tusen takk for svar alle sammen :)
Har bestilt fra ikea. Om jeg ikke blir fornøyd med den blir det nok cozyfix her også da ;)
 
Ser du har bestilt en, men svarer likevel da jeg er veldig fornøyd med min :) Jeg kjøpte en Hippychick ammepute som jeg er veldig fornøyd med. Ikke for myk og ikke for høy. Har binding i livet den også. Tror jeg betale rundt 550.-
 
Back
Topp