Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for tips! Da skal jeg sjekke ut kroppsputen!Jeg kjøpte en sånn «kroppspute» på Rustad til 199kr. Den er jeg blitt helt avhengig av om natta nå, får den mellom knærne og god støtte til hode kunne nok vært litt mer fyll i den, men til å koste 199kr er jeg veldig fornøyd. Kan hende jeg investerer i en litt dyrere pute om denne blir for myk utover i svangerskapet.

Det er min pute, ikke baby sin, så ønska meg en ny til å ha i stua. Med andre ord har jeg nå en i stua og en på soverommet. Husker ikke merket på den eldste, men den nye (og fineste) er bbhugme. Tror den ble bestilt fra Farmasiet.Min søster fikk tvillinger. Hun prøvde å fullamme begge to, men til slutt måtte de kombinere med morsmelkerstatning. Etter det jeg så, så er det ikke alltid de er sultne til samme tidspunkt, men om de er det, så finnes noen smarte stillinger for å amme dem samtidig. Hun brukte en stor ammepute med sånne små kuler inni som kunne på en måte formeres etter behov.Noen som har erfaring amming av tvillinger? Om det er noen ammeputer som egner seg bedre enn andre?
Takk for tips! Tviler vel egentlig på at der blir fullamming av begge. Sist fullammet jeg, men der var 10 mnd med smerter, og "bare" en baby Men samtidig er det så praktisk å amme... Så får vel bare se an hva som funker. Har hørt det kan være lettere andre gang så håper det stemmer.Min søster fikk tvillinger. Hun prøvde å fullamme begge to, men til slutt måtte de kombinere med morsmelkerstatning. Etter det jeg så, så er det ikke alltid de er sultne til samme tidspunkt, men om de er det, så finnes noen smarte stillinger for å amme dem samtidig. Hun brukte en stor ammepute med sånne små kuler inni som kunne på en måte formeres etter behov.
Den lange!Av bbhugme, er det den ammeputer man anbefaler, eller den gravidputen (lang versjon)? Hva er lurest mtp å gå gravid og så amme? Kan man bruke den lille som støtte i sengen som gravid eller bør man ha den lange? Og kan den lange fint brukes som ammepute? Ny i gamet her…
Okei takk. Så man bruker den lange også til amming, om jeg har forstått det riktig?Den lange!