Ammepute

Trinity85

Elsker forumet
Junibollene 2023
♡ Babymais2026 ♡
Tenkte å kjøpe meg ammepute nå. Trenger noe å støtte bekkenet på om natten. Sist brukte jeg tempur-pute mellom lårene. Hvilken anbefaler du?

Jeg kjøpte en sånn «kroppspute» på Rustad til 199kr. Den er jeg blitt helt avhengig av om natta nå, får den mellom knærne og god støtte til hode kunne nok vært litt mer fyll i den, men til å koste 199kr er jeg veldig fornøyd. Kan hende jeg investerer i en litt dyrere pute om denne blir for myk utover i svangerskapet.

Jeg kjøpte en sånn «kroppspute» på Rustad til 199kr. Den er jeg blitt helt avhengig av om natta nå, får den mellom knærne og god støtte til hode kunne nok vært litt mer fyll i den, men til å koste 199kr er jeg veldig fornøyd. Kan hende jeg investerer i en litt dyrere pute om denne blir for myk utover i svangerskapet.
Takk for tips! Da skal jeg sjekke ut kroppsputen!

BBhugme har kommet best ut i flere tester, men har ikke prøvd den selv. Har venninner som har hatt den og vært kjempefornøyd. Hadde en lignende i forrige svangerskap og var helt avhengig av en gravidpute når jeg ble større.

Jeg kjøpte bbhugmepute brukt sist svangerskap! Brukte den fra rundt uke 11 til etter fødsel. Helt gull :happy:
Synst dog ikke den funka så godt som ammepute.

BBhugMe.
Hadde bekkenløsning i fra uke 20 sist. Å nå meldte den sin ankomst i uke 17.. men denne puta er det eneste som har funket for meg. Å den er FANTASTISK som ammepute etter babyen kommer. Se på Finn så finner du MANGE der

Kjøpte bbhugme brukt for 500kr i helga og det er kanskje det beste kjøpet jeg har gjort noensinne! Så digg å sove med :Heartred

Jeg arva en ammepute for mange år siden som jeg har brukt i sofaen når jeg strikker/sovet med lenge før jeg ble gravid :laughing002 Det er min pute, ikke baby sin, så ønska meg en ny til å ha i stua. Med andre ord har jeg nå en i stua og en på soverommet. Husker ikke merket på den eldste, men den nye (og fineste) er bbhugme. Tror den ble bestilt fra Farmasiet.

Cozifix er helt genial ammepute, men ikke til å sove med om natten :) kjøpte den lenge før jul allerede :happy:

Til amming anbefaler jeg ingenting annet en Cozyfix så å teste en kroppspute fra Rusta nå kan være lurt! Også heller kjøpe en god ammepute ved behov ☺️ Jeg har den lange bbhugme-puten, men for meg var den ubrukelig til amming dessverre.

Noen som har erfaring amming av tvillinger? Om det er noen ammeputer som egner seg bedre enn andre?

Noen som har erfaring amming av tvillinger? Om det er noen ammeputer som egner seg bedre enn andre?
Min søster fikk tvillinger. Hun prøvde å fullamme begge to, men til slutt måtte de kombinere med morsmelkerstatning. Etter det jeg så, så er det ikke alltid de er sultne til samme tidspunkt, men om de er det, så finnes noen smarte stillinger for å amme dem samtidig. Hun brukte en stor ammepute med sånne små kuler inni som kunne på en måte formeres etter behov.

Min søster fikk tvillinger. Hun prøvde å fullamme begge to, men til slutt måtte de kombinere med morsmelkerstatning. Etter det jeg så, så er det ikke alltid de er sultne til samme tidspunkt, men om de er det, så finnes noen smarte stillinger for å amme dem samtidig. Hun brukte en stor ammepute med sånne små kuler inni som kunne på en måte formeres etter behov.
Takk for tips! Tviler vel egentlig på at der blir fullamming av begge. Sist fullammet jeg, men der var 10 mnd med smerter, og "bare" en baby Men samtidig er det så praktisk å amme... Så får vel bare se an hva som funker. Har hørt det kan være lettere andre gang så håper det stemmer.

Har bbhugme nå i svangerskapet og skal kjøpe cosyfix av en venninne til å bruke til amming :) bbhugme funker den og;)

Av bbhugme, er det den ammeputer man anbefaler, eller den gravidputen (lang versjon)? Hva er lurest mtp å gå gravid og så amme? Kan man bruke den lille som støtte i sengen som gravid eller bør man ha den lange? Og kan den lange fint brukes som ammepute? Ny i gamet her…

Av bbhugme, er det den ammeputer man anbefaler, eller den gravidputen (lang versjon)? Hva er lurest mtp å gå gravid og så amme? Kan man bruke den lille som støtte i sengen som gravid eller bør man ha den lange? Og kan den lange fint brukes som ammepute? Ny i gamet her…
Den lange!

Back
Topp