Hei! Noen som har tips om hvilken ammepute som er best? Er jo sinnsykt mange på markedet, og lurer på om det lønner seg å legge litt penger i en, eller om det ikke er nødvendig med de dyreste typene?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har brukt cozyfix til mine to første og den anbefaler jeg på det sterkeste Den er genial da man klipper den fast rundt livet så den ikke sklir vekk fra deg men lille ligger på den og ammer. Har i år oxo kjøpt bbhugme og skal se om den er like god, men tviler alleredeHei! Noen som har tips om hvilken ammepute som er best? Er jo sinnsykt mange på markedet, og lurer på om det lønner seg å legge litt penger i en, eller om det ikke er nødvendig med de dyreste typene?
Signerer denne!Har brukt cozyfix til mine to første og den anbefaler jeg på det sterkeste Den er genial da man klipper den fast rundt livet så den ikke sklir vekk fra deg men lille ligger på den og ammer. Har i år oxo kjøpt bbhugme og skal se om den er like god, men tviler allerede