Ammepute

ECB

Glad i forumet
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe bbhugmee sin ammepute. Den er dyr, men virker helt fantastisk både under graviditeten og til amming.
Men fant nå en milki ammepute som ligger ute på ei kjøp og salg side til 200kr. Den minner jo veldig om bbhugmee puten.
Er det noen som har erfaringer?
Skal jeg holde meg til bbhugmee eller skal jeg tørre å ta sjangsen på milki?

Sniker fra desember.

BB Hug Me er fantastisk som gravid men jeg synes ikke den var noe god som ammepute. Den ble altfor løs og lite stabil. Da anbefaler jeg heller Cozyfix :)

• Liker
Reactions: ECB
Jeg hadde Doomoo sist som som skulle være perfekt son gravid- og ammepute. Jeg endte opp med å ikke trenge gravidpute og syntes ikke den var ideell som ammepute. Den er ganske lik som bbhugme. Jeg prøvde Cozyfix på sykehus og helsestasjon og den er virkelig genial som ammepute. Så denne gangen kommer jeg til å kjøpe den. Mye bedre med en ammepute som er laget for å være nettopp det, og som er fast og ganske flat på toppen!

Har ikke prøvd bbhugme som ammepute enda men som gravidpute er den magisk❤️ Har den både på sofaen og i senga. Våkner av at mannen stjeler den i søvne til og med. Han ønsker seg og en :facepalm:

Jeg trengte ikke gravidpute sist, og på sykehuset fikk vi låne cozyfix som funket så bra for oss at vi kjøpte en på vei hjem fra sykehuset :) den er HELT genial!

Kjøpte en brukt cozyfix sist, veldig fornøyd med den!

Har lånt en bbhugme som gravidpute nå, den syns jeg foreløpig er for stor/tykk. Får mer vondt i bekkenet når jeg må ligge med foten så veldig høyt. Så foreløpig bruker jeg bare en vanlig pute mellom beina. Men det kan jo endre seg og at jeg liker den bedre etterhvert som magen blir større. Jeg har også, som de andre her sier, hørt at bbhugme ikke er ideell som ammepute.

Tror nok det er veldig individuelt hvilke preferanser man har, men har hørt mye positivt om bbhugme iallefall:)

• Liker
Reactions: ECB
Jeg har Milki pute og er veldig fornøyd med den (enn så lenge) har jo ikke prøvde den til amming enda, men sover med den i senga, jeg bruker den mellom bena, men den er nok ikke like fleksibel som BBhugme fordi den ikke er like lang (litt vanskelig men ikke umulig å bruke både mellom ben og under hodet). Men den har kuler i seg som gjør at den ikke "mister piffen" Har ei bekjent som anbefalte meg den, hun har brukt den til amming og forguder den [emoji1] Jeg fikk litt sjokk når jeg så BBhugme i virkeligheten fordi den er så svær, har også lagt merke til at det går igjen at folk ikke liker den til amming.. også er den jo så dyr[emoji28]

Jeg vant budrunden på milki puta. Så det blir den. Skal å hente den mandag eller tirsdag. Er veldig spent på hva jeg blir å syntes om den. Liker jeg den ikke er det jo bare å selge den
Dette er første tingen jeg kjøper til lille.

Back
Topp