Ammepute

Gardinstanga

Gift med forumet
Høsthjerter 2017
Junilykke 2020 ♡
Hei

Jeg har frem til nå brukt bbhug me puta som amme pute, men er ikke sånn super fornøyd. Synes det er vanskelig å få nok støtte av den. Baby glir fort mellom puta og magen min osv

Så jeg vurderer å kjøpe cozyfix. Men er usikker på om det er noen vits

Noen mer erfaring med bbhugme vs cozyfix som ammepute?
 
Kjøpte cosyfix sist. Kjempefornøyd, sleit med å få til ordentlig støtte med de andre jeg prøvde til å begynne med på sykehuset.
 
Bbhugme må knytes på meg/rundt meg så keg sitter "inni badering " og strammes godt inn av de gummiknottene så den blir fast. Da synes jeg den blir ganske lik coxyfix. Og lettversjonen er sitt med en del i ryggen, den andre rundt meg og trykk enden godt innunder låret (så slipper man å knyte)
 
Hva med å bare bruke vanlige sofa-/hodeputer. Jeg har sett flere som bruker det. Min plan er å bruke det når jeg drar hjem til mine foreldre. Gidder ikke drasse på en ammepute for en uke eller lengre...
 
Hva med å bare bruke vanlige sofa-/hodeputer. Jeg har sett flere som bruker det. Min plan er å bruke det når jeg drar hjem til mine foreldre. Gidder ikke drasse på en ammepute for en uke eller lengre...

Siden min baby ammer veldig lenge om gangen ønsker jeg å ha armene fri. Jeg får mye hjelp av bbhugme puta, men ønsker enda mer støtte

Ammepute er vel den mest brukte baby "dingsen" jeg har :)
 
Jeg har også bbhugme og er ikke spesielt fornøyd. Fikk prøve cozyfix på helsestasjonen, og den virket veldig bra. Baby lå mer stabilt. Så jeg vurderer å skaffe meg den selv :)
 
Siden min baby ammer veldig lenge om gangen ønsker jeg å ha armene fri. Jeg får mye hjelp av bbhugme puta, men ønsker enda mer støtte

Ammepute er vel den mest brukte baby "dingsen" jeg har :)

Skjønner. Håper du finner en som passer behovet deres slik at du lett får til ammingen :happy:
 
Jeg bruker bare sofaputer, armlener eller lignende. Har ganske store brystet fra før av, så trenger ikke heve babyen langt over brystvortehøyde ;)
 
Jeg bruker bbhugme. Jeg kjøpte den veldig tidlig i svangerskapet grunnet bekkenløsning.
Nå har jeg brukt den som ammepute og uten noe tidligere erfaring er jeg fornøyd.
Har bare så langt ammet i tvillingstilling siden jeg først nå klarer å sitte og amme, det passet meg og Mina best og syntest den støtter greit opp og virker behagelig for henne :)
 
Sniker fra september. Et annet tips er doomoo, den er lett å forme slik at det ikke blir noe glippe mellom puta og mage, og babyen ligger stabilt. Jeg har den i str medium, kjempefin str.
 
Cozyfix koster 799 på babybanden nå :)

Har en annen pute som jeg tenkte å prøve først. Hvis den ikke funker så håper jeg cozyfix kommer på tilbud igjen. Ser veldig fin ut :)
 
Cozyfix koster 799 på babybanden nå :)

Har en annen pute som jeg tenkte å prøve først. Hvis den ikke funker så håper jeg cozyfix kommer på tilbud igjen. Ser veldig fin ut :)

Ellers selges det utrolig mange brukt :)

Jeg kjøpte min brukt for 500, ser helt ny ut og trekket kan vaskes.

Verdt penga!
 
Sniker fra september. Et annet tips er doomoo, den er lett å forme slik at det ikke blir noe glippe mellom puta og mage, og babyen ligger stabilt. Jeg har den i str medium, kjempefin str.

Den har jeg også, den er GENIAL. Så utrolig god. Bruker den selv om jeg ikke ammer også, jeg. Ypperlig å ha Mac'en på :)
 
Last edited:
Back
Topp