Ammepute

Hvis du ser i litt butikker på nett, finnes det mange alternativer uten isopor. Har ikke bestemt meg for hvilken det blir selv, men lurer på en som heter doomoo!
Tror jeg må ta en tur i en butikk å se på litt varianter live før jeg evt kjøper noe :)

Jeg brukte bbhugme som ammepute sist. Den fungerte veldig bra, men det er lurt å sitte i en stol med gode armlener. Jeg brukte en recliner da jeg ammet og med baby sovende på ammeputen.

Hvis du ser i litt butikker på nett, finnes det mange alternativer uten isopor. Har ikke bestemt meg for hvilken det blir selv, men lurer på en som heter doomoo!
Tror jeg må ta en tur i en butikk å se på litt varianter live før jeg evt kjøper noe :)

Er det ikke isopor som er inni doomoo? Jeg har en slik fra sist og eeelsker den nå som jeg er gravid. Nå var det et veldig styr med denne ammingen sist gang da, og jeg ammet ikke så veldig lenge.. men jeg synes å huske at jeg ikke ble helt venn med doomoo ifm amming (ble jo ikke venn med amming heller, så kanskje ikke så rart :P), den sklei liksom litt ned underveis.. Men den har sånne småsmå kuler inni seg, jeg vet ikke om det er isopor?

Er det ikke isopor som er inni doomoo? Jeg har en slik fra sist og eeelsker den nå som jeg er gravid. Nå var det et veldig styr med denne ammingen sist gang da, og jeg ammet ikke så veldig lenge.. men jeg synes å huske at jeg ikke ble helt venn med doomoo ifm amming (ble jo ikke venn med amming heller, så kanskje ikke så rart :P), den sklei liksom litt ned underveis.. Men den har sånne småsmå kuler inni seg, jeg vet ikke om det er isopor?

Hehe, det kan godt hende. Jeg trodde den ikke hadde det, men er ikke veldig bevandra innenfor ammeputeverden enda :p
Tror jeg må ta en tur innom en butikk å se jeg!

Hehe, det kan godt hende. Jeg trodde den ikke hadde det, men er ikke veldig bevandra innenfor ammeputeverden enda :p
Tror jeg må ta en tur innom en butikk å se jeg!

Hehe, jeg burde jo vite dette når jeg har en sånn da.. :P men jeg vet ikke hva som er alternativet, hva er det inni de som det ikke er isopor i, liksom?

Og den der bbhugme, er det ikke mye samme greia som doomoo, bare at den kan knyttes bak ryggen?

Hehe, jeg burde jo vite dette når jeg har en sånn da.. :P men jeg vet ikke hva som er alternativet, hva er det inni de som det ikke er isopor i, liksom?

Og den der bbhugme, er det ikke mye samme greia som doomoo, bare at den kan knyttes bak ryggen?

Ja, trodde det var litt samme opplegget! Men det er kanskje forskjell på de ulike isoporkulene som finnes også :p
Sååååå mye på babyutstyrsmarkedet at det er til å bli svimmel av. Det gikk heldigvis an å amme før ammeputa ble oppfunnet også, så finner sikkert en løsning som passer til slutt.

Ammet mest uten ammepute sist, men det er veldig greit å ha helt i begynnelsen når babyen er uerfaren og mor er øm :dead:

Har noen av dere kjennskap til disse to? Jeg var på Barnas hus, og disse var de to hun anbefalte. Men de er litt forskjellige og har litt forskjellig bruk.

Ergobaby:
http://www.barnashus.no/ergobaby-ammepute-8451970610416.html

Bbhugme:
http://www.barnashus.no/bbhugme-pillow.html

BBhugme har jeg i senga nå, og den er fantastisk. Har den med i sofaen på kvelden også ;) Kan tenke meg denne er god å bruke som ammepute. Den er myk, fyllet inni bråker ikke, og du kan velge hardhet selv ved å stramme inn endene :happy090

Back
Topp