Ammepute

Hvor lenge kan den brukes?

Jeg brukte den til mini var ca 6mnd om jeg husker rett. Det var mer det at jeg ikke hadde behov for ammepute lengre enn at det var cozyfix'n som gjorde at jeg ikke brukte den lengre. Han var da blitt såpass stor at han lå bra på armen og det var null problem å legge han til. I tillegg så når han ble 4-5mnd så merket jeg stor forskjell på tiden som gikk med på amming; fra å kunne ligge der i flere timer i starten (ammepute var da et must), bestod plutselig ammingen av sluking av melk og hele seansen var over på 5min, og da var det ikke så farlig hvor det skjedde og hvordan jeg satt :D
 
Cozyfix! Verdens beste ammepute
Den anbefaler jeg også. Kjøpte brukt på Finn for halv pris. Liker det å kunne spenne den fast rundt kroppen min. Trenger ikke å holde på den, så jeg har begge hendene fri til å kose med babyen og lese foruminnlegg (for eksempel).
 
Cosyfix her og. Liker at den er stivere og stødigere enn andre ammeputer. Mini er 4 mnd nå, vi bruker den på natta da vi ikke får til liggende amming, men jeg kan trygt døse når han ligger på den, sklir ingen plass :)
 
Back
Topp