Ammepute

3barnsmor90

Forelsket i forumet
Noen som har tips til en god ammepute? :)
Har hele tiden tenkt at jeg ikke trenger det, men blir mange timer med amming i løpet av en dag og kjenner jeg er veldig stiv i nakke og skuldre.. Prøver å støtte opp med sofaputer, men blir ikke det helt optimale..

Noen som har tips til en god ammepute? :)
Har hele tiden tenkt at jeg ikke trenger det, men blir mange timer med amming i løpet av en dag og kjenner jeg er veldig stiv i nakke og skuldre.. Prøver å støtte opp med sofaputer, men blir ikke det helt optimale..
Jeg bruker bb hugme og veldig fornøyd med den :) den sover jeg med også så den er lett tilgjengelig på natta også :)

Jeg bruker doomoo sin som jeg er veldig fornøyd med så den kan anbefales! :) er sånn fyll inni som former seg veldig lett etter mor/barn, så veldig lett å få til god ammestilling:)

Den ser så stor ut på bilder, men det går greit å amme med den? :)
Den er stor, så jeg knyter den rett og slett rundt meg, da ligger frøkna så godt ved puppen at jeg har to frie hender, så null belastning for skuldre og nakke med andre ord :) i tillegg bruker hun den som babynest, da knyter jeg den også bare sammen og hun elsker å ligge oppi der :)

Jeg bruker Beemoo str M til amming, men har også bbhugme som jeg brukte mellom beina når jeg sov i svangerskapet da jeg hadde bekkenløsning. På natta sitter jeg med bbhugme i ryggen i senga og Beemoo foran under baby. Perfekt :)

Takk for svar :) da skal jeg tenke litt :) tror det hadde gjort ammingen mer avslappende om jeg hadde hatt en skikkelig ammepute :)

Jeg har ammepute fra Baby Dan, med sånn typ sacco-sekk kuler som fyll. Dermed kan man flytte fyllet rundt og forme puta som det passer. Sikkert litt smak og behag om man foretrekker en mer "fast" pute, men jeg liker min godt i alle fall. Og uansett veldig godt med skikkelig støtte!!

Back
Topp