Ammepute

Sienna

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Februarhjertene2017
Med eldstejenta hadde jeg en ammepute fra Babydan, men likte den dårlig og ga den derfor vekk. Med minstejenta brukte jeg derfor bare vanlige puter og bygget opp, og det gikk i grunnen fint, men nå som vi venter nr. tre så kjenner jeg på lysten til å kjøpe meg en ny - god - ammepute, slik at man har "alt-i-ett" og slipper å raske med seg puter.

Så til dere som har brukt ammepute før; hvilken hadde dere og var dere fornøyd? Skriv gjerne noe om hva ammeputen var fylt med (kuler á la saccosekk, fiber som en hodepute eller andre ting)

Jeg kjøpte på Kid. Er vel pute i den tror jeg... Var ikke fornøyd. Ungen kom ikke høyt nok opp liksom. Vel og merke at ungen var knøttliten ved fødsel, og jeg har ikke spesielt store bryster, hehe :P Brukte puter. Hun fikk litt flaske og samboeren brukte den da han ga flaske. Men jeg ble aldri komfortabel med den. Men har beholdt den, så får se nå da. Brystene mine er jo de samme, hehe, så ungen må liksom dyttes helt inntil puppen :P

Jeg har kjøpt bbhugme, mest pga. Bekkenløsning.. men tror den vil være veldig god når baby kommer også:) fylt med kuler.. eneste minuset er at den blir veldig stor.. men ellers er jeg strålende fornøyd:)

Jeg hadde en fra Marimekko. Var veldig fornøyd med den. Den var fylt med isoporkuler. Nå har jeg kjøpt en som er litt mindre(samme innhold). Husker ikke hvilke merke,men kjøpte den på jollyroom.

Har Doomoo fra første. Veldig fornøyd med den, og bruker den også i senga nå under svangerskapet

Jeg hadde 3 stk før jeg fant den beste! Cozyfix!!

Jeg hadde såååå mye problem med ammingen, men når jeg fikk den så løste alt seg og jeg ble en "mester" i å amme ;)

Vil ikke ha en "gigantisk slange" :p så BBHUGME og den store Doomoo er utelukket, men har sett litt på den mindre varianten av Doomoo. Kommer til å prøve i butikk, tenker jeg :)

Et alternativ er jo forsåvidt å sy selv...

Jeg hadde 3 stk før jeg fant den beste! Cozyfix!!

Jeg hadde såååå mye problem med ammingen, men når jeg fikk den så løste alt seg og jeg ble en "mester" i å amme ;)
Hvilke tre var det du ikke var fornøyd med? Merke?

Hvilke tre var det du ikke var fornøyd med? Merke?

Rett start, var helt Ok, men ungen sklei ned i gropa. Og babytroll, samme problem der. Og de ble liksom for høye, slet virkelig med å få det til... og den siste husker jeg ikke, arvet den før fødsel og syns vel at den var gammel og litt ekkel :)

Rett start, var helt Ok, men ungen sklei ned i gropa. Og babytroll, samme problem der. Og de ble liksom for høye, slet virkelig med å få det til... og den siste husker jeg ikke, arvet den før fødsel og syns vel at den var gammel og litt ekkel :)
Takk for svar :)

Back
Topp