Ammepute

Chriztine

Forumet er livet
Augustmødrene 2014
Desemberskatter 2016
Hva slags ammeputer har du prøvd og hvilke er du fornøyd med?
Husker jeg slet med å finne en god en forrige gang. Var helt avhengig av ammeputa i starten.

Cozyfix, uten tvil :-) Fast og fin, og mulighet til å klipse den fast rundt livet.

Doomoo large! :D den var herlig både under graviditet og som ammepute. Trenger dog påfyll nå før neste baby kommer, da den er blitt skikkelig slapp etter 2,5 års bruk :)

Doomoo large! :D den var herlig både under graviditet og som ammepute. Trenger dog påfyll nå før neste baby kommer, da den er blitt skikkelig slapp etter 2,5 års bruk :)
Husker jeg lånte en Doomoo på sykehuset. Den var ganske god :)

Jeg har kjøpt bbhugme, og den er helt fantastisk!! :D bruker den foreløpig til støtte ved bekkenløsningen når jeg sover :) De krangler om å låne den resten av gjengen og ;)

Vurderer BBhugme, men det er ingen butikker i området som selger den, så må isåfall kjøpe på nett. Det er OK det, men jeg liker å klemme litt på de før jeg kjøper de :p

Vurderer BBhugme, men det er ingen butikker i området som selger den, så må isåfall kjøpe på nett. Det er OK det, men jeg liker å klemme litt på de før jeg kjøper de :p
Må bare si, Babybanden har 20% på bbhugne + alt til amming og fri frakt. Jeg har just bestilt en :D Jeg har da ikke kjent på den, men har hørt så mye bra om den så ga vel litt etter ;)

Må bare si, Babybanden har 20% på bbhugne + alt til amming og fri frakt. Jeg har just bestilt en :D Jeg har da ikke kjent på den, men har hørt så mye bra om den så ga vel litt etter ;)
Oi, takk for tips :D

He he... Mannen ble sittende å knipe på den ;) Den er helt fantastisk og former seg lett slik du vil ha den :)

He he... Mannen ble sittende å knipe på den ;) Den er helt fantastisk og former seg lett slik du vil ha den :)
Tror jeg må spandere på meg en slik en da. Det er den jeg har mest lyst på ;) Digger at man kan stramme og løsne den. Helt sikkert veldig praktisk.

Domoo :) Den er super :)

Som gravid-pute er i alle fall bbhugme helt fantastisk! Elsker den, og barna prøver å stjele den med seg på rommene sine de også:p Har ikke prøvd den som ammepute enda, men hørte noen som sa at knuten i ryggen var litt vond..

Back
Topp