Ammepute

Har Doomoo og bbhugme. Liker doomoo best, den gir god støtte og jeg slipper å sitte å holde bebiss oppe. bbhugme blir veldig stor og jeg ikke får til å feste den rundt livet slik man skal

Har doomoo og er veldig fornøyd

Vil gjerne ha ei pute jeg også kan bruke i sengen nå :-)
Da anbefaler jeg bbhugme! Fantastisk gravidpute. Hadde ikke sovet de siste mnd av svangerskapet uten den. Litt knotete som ammepute de aller første dagene/uken fordi babyen er så liten. Men så får man dreisen på det. Brukte den til ca 3 mnd og etter det er behovet for ammepute mindre for min del.

Hadde babydan tarok. Funket kjempefint, både som bekkenpute og ammepute. Nå bruker søstra mi den som strikkepute (og funker like godt til det.)

Har både doomoo og bbhugme, anbefaler bbhugme! ♥

Har kjøpt Cozyfix brukt for halv pris. Hadde hørt så mye positivt om den, så innbiller meg at jeg har gjort et godt kjøp. Men hadde nok følt at full pris var litt mye for "en pute". Har ikke fått testet den ut enda. :)

Hadde sydd en selv før fødselen, men da den etterhvert ble slapp i fisken og jeg slet med såre brystknopper, invisterte jeg i cozyfix. Har ikke hadd den så lenge enda, men merker allerde at jeg slapper av mer i skuldrene (og blir ikke så stiv) og det er mye enklere å amme! Slipper å bygge opp før mini skal spise, og jeg kan bruke den overalt! Ja, det er en veldig stiv pris, men for meg så er det en invistering i bedre helse og triveligere ammestunder :-)

Cosyfix. Dyr, men så digg å slippe å måtte ha "alle" putene i huset rundt meg uten å føle jeg får like god støtte som den gir. Mindre varmt blir det og! Prøvde den på ammepoliklinikken på sykehuset før jeg kjøpte den :)

Jeg har en fra Barnas Hus. Det funket ikke for meg, så brukte ingenting.
Prøvde ingen andre heller da. :)

Jeg har Babydan love birds. Måtte kjøpe en på vei hjem fra sykehuset og annbefaler den ikke :p blir fort slapp i fisken, og jeg må støtte den opp med andre puter under.

Cozyfix og Doomoo.

Back
Topp