Ammepute

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Anbefaler du det? Hvorfor/hvorfor ikke?

Tenker litt på den doomoo puta i str m, da l virker så enormt stor. Men kunne godt ha tenkt meg å bruke ammeputen i sengen nå før fødsel da jeg sliter litt med bekkenet. Noen som har erfaring med denne puta?

Ikke erfaring med den du nevner, men jeg hadde ikke klart meg uten ammeputa ;-)

Får mye bedre støtte til armene sånn at jeg ikke får vondt i skuldrene ;-)

Jeg hadde doomoo str m og elska den! Brukte den ekstremt mye.

Kjenner ikke til den du nevner.. Jeg brukte min på nattan, for å avlate magen, før bebis kom.. Så havnet den i kjelleren frem til nå når jeg er gravid og trenger avlasting tinl hofter og mage igjen :-P Trengte aldri ''hjelp'' ift ammingen, brukte vanlige puter.. men super på nattan når man skal sove.

Jeg hadde doomoo str m og elska den! Brukte den ekstremt mye.

Tror du den er stor nok til å bruke på natta?

Kjenner jeg er så skeptisk siden jeg ikke fikk til ammingen sist.. Men jeg delammet i 7 mnd.. DET kommer jeg nok ikke til å gjøre denne gangen, men får jo solgt puta hvis det absolutt ikke går tenker jeg

Ingen flere med erfaring?

Altså.. Man klarer seg uten.. Men jeg vil gjerne ha det til nestemann, altså.. Synes de var så gode, elsket å amme på f.eks helsestasjonen..

Har ikke prøvd den nevnte, men den jeg hadde sist var virkelig gull verdt. Det sparte mye smerte i nakke og skuldre under ammingen. Og var genial å bruke under svangerskapet

Har ikke prøvd nevnte pute, men jeg hadde ikke klart meg uten min vanlige ammepute!
Måtte bruke vanlige puter når den var på vask, og det var et hav av forskjell.

Har cozyfix og kunne ikke vært foruten. Genial til både skuldre og armer, og ikke minst ligger mini også perfekt til slik at pappa'n nyter flaskestundene :) Og så er den tilsynelatende god å ligge på etterpå og kose ;)

Tror du den er stor nok til å bruke på natta?

Kjenner jeg er så skeptisk siden jeg ikke fikk til ammingen sist.. Men jeg delammet i 7 mnd.. DET kommer jeg nok ikke til å gjøre denne gangen, men får jo solgt puta hvis det absolutt ikke går tenker jeg
Det vet jeg ikke, hva skal du bruke den til?

Det vet jeg ikke, hva skal du bruke den til?

Haha... ser jeg var god på utdyping ja! Tenker eventuelt på å bruke den mellom knærne nå i siste del av svangerskapet, da jeg har endel vondt i bekkenet på natten

Det tror jeg skal gå fint :) verre om du skulle ha den til å støtte opp hele overkroppen og mellom beina.

Syns anmeputa er veldig sjekk. Har ikke den du snakker om, men her i huset er ammeputa den puta som blir brukt mest. Den er veldig god å sove på, bruker den til å avlaste armene når vi holder lillegutt både under amming og ellers. Brukte den også til å lage er lite rede i sofaen før han bevegde så mye på seg. For oss var det en god invistering og den kommer mest sansynligvis til å bli værende i sofaen når lillegutt blir større å :)

Det tror jeg skal gå fint :) verre om du skulle ha den til å støtte opp hele overkroppen og mellom beina.
Nei det har jeg ikke behov for :) synes det er kjempe ubehagelig å ha noe under magen også så ;)

Back
Topp