Ammepute?

Solfrua

Elsker forumet
Septembermødre <3
Lurer på om jeg skal kjøpe ammepute? Har lett for å anstrenge skuldrene når jeg holder på med ting og tenker at det kan bli tungt og statisk å holde babyen under amming. Men om det er lurt med egen ammepute, eller om det holder med vanlige puter? Noen som har erfaringer?

Jeg syns det er et must!! Utrolig behagelig med ammepute! :) da kan man slappe ta og nyte å se på at nurket får mat,og amminga går lettere. Jeg har laban ammepute som jeg har vært kjempe fornøyd med,den går bak ryggen oxo,så får man støtte i korsryggen.. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg syntes ikke det var behagelig, likte bedre å bruke en vanlig pute. Men hver sin smak:-) hvis du har lett for å anstrenge deg kan det kanskje være greit å prøve?:-) evt finnes de sikkert på fødeavdelingen så du får prøve også kan du evt kjøpe hvis du liker det:-)

Jeg kjøpte og likte den absolutt ikke, så min er knapt brukt, jeg syntes det var mye enklere å få til behagelig stilling ved å bruke vanlige puter og armlenet på stolen (ammet ofte i "tvillingstilling" når jeg satt i lenestolen hjemme, veldig behagelig!!!!). Men har også venninner som elsket ammeputen sin (og som hadde samme type som meg), så tror det er veldig smka og behag jeg. Kanskje du kjenner noen som har en du kan låne i starten for å finne ut hva du liker best?

Jeg har en stor doomoo ammapute son jeg ligger med om natta nå, elsker den! Så kommer til å prøve den først før jeg går til innkjøp av ammepute til amming (for jeg kommer til å fortsette å ligge krøllet rundt ammeputa mi haha :P )

Men jeg har samme problemet som deg, overanstrenger meg, det har med sykdom å gjøre da. Så jeg tror ammepute kommer til å bli et must for min del. Men om jeg kommer til å foretrekke ammepute eller vanlig vet jeg ikke..

Arva en ammepute, men fikk ikke til å bruke den. Syns det var bedre med en vanlig pute. Hadde en ekstra vanlig pute i senga og på dagtid satt jeg som regel i "tvstolen" med en pute oppå armlenet.
Men smak og behag. Prøv deg frem!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg brukte vanlig pute, men som støtte bak ryggen i senga var den genial ;) nå er den også genial, for å ligge høyt med hode pga halsbrann!

Jeg var helt avhengig av ammeputen og jeg hadde en fast en. Jeg er 180cm og da ble det liksom litt langt ned til armlen. Men absolutt hver sin smak.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vurderer det sterkt !
Hadde ikke med første mann og det var tungt å amme uten . Og nå skal jeg ikke være på farten hele spebarnstiden .
Skal nyte tiden med lillebror !

Back
Topp