Ammepute

Hva slags merke er det?

jeg har ikke prøvd bekkenbelte nei og jordmoren min mente det ikke hadde noe for seg.

Det var det jeg trodde også:( for et belte vil jo uansett ikke fjerne tyngden over bekkenet liksom?

Ble brått usikker på merket, men den er større enn en vanlig ammepute og kjøpte den på barnas hus:) utrolig godt for bekkenet! Anbefales :D

Sent from my LG-P880 using BV Forum mobile app

Ok, kan jo sjekkes ut :) har ingen bekkenplager (ikke hatt det med de andre heller), men kan jo være godt likevel både nå og særlig når babyen kommer :)

Det var jo lurt å lage selv da! (For de som kan håndtere en symaskin vel og merke :confused: )

Men anbefaler deg å fylle med kuler/ sakkosekkuler, for ellers har den nok litt lite effekt tror jeg ;)

Det var jo lurt å lage selv da! (For de som kan håndtere en symaskin vel og merke :confused: )

Men anbefaler deg å fylle med kuler/ sakkosekkuler, for ellers har den nok litt lite effekt tror jeg ;)

Har allerede en med sånne kuler, men er ikke helt fornøyd. Den bråker så mye, og er så uhåndterlig :p
Så jeg vil ha en med putefyll i stedet for, som støtter bedre :)

Har allerede en med sånne kuler, men er ikke helt fornøyd. Den bråker så mye, og er så uhåndterlig :p
Så jeg vil ha en med putefyll i stedet for, som støtter bedre :)

Blir nok super uansett tenker jeg:)

Back
Topp