Ammepute

snippogsnapp

Forumet er livet
MAI 2013
Skal dere kjøpe?
Eg rakk ikkje kjøpe før fødselen sist.. då gjekk det ikkje så bra med ammingen heller.. så då ble det ikkje kjøpt.. dere som skal ha.. kjøper dere før eller etter fødselen?

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Jeg fikk fra ei venninne som skulle gi den bort.. Vet ikke om jeg får bruk for den da.. :)

jeg skal ikke kjøpe - bruker bare armlene på sofaen og vanlige puter

Kan noen fortelle meg... er ammeputa sånn at du skal slippe å holde hele vekta til ungen hele tiden?

Jeg hadde ammepute sist, og vil ha det denne gangen også...
Men de jeg ser i butikkene er så små..også husker jeg ikke hvor jeg kjøpte sist..hmm kan det ha vært kid?

Man blir jo ganske trøtt av å amme, og da er det ganske godt å ha den puta så man kan duppe av litt

Kan noen fortelle meg... er ammeputa sånn at du skal slippe å holde hele vekta til ungen hele tiden?
Ja, jeg syns det var greit i starten før jeg fikk teken på det. Etterhvert var det ikke så mye bruk for den.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Trur ikke d, brukte bare puter sist, eller ikke no.. Får se hvordan d blir denne gang.

Jeg hadde ikke ammepute sist, men har kjøpt det nå.. Prøve å få litt mer avlastning for armene:)

Jeg fikk en forrige gang, men brukte lite. Når jeg var hjemme brukte jeg som regel vanlige puter, ellers så gikk jeg rett og slett å la meg i senga :)

Jeg brukte ammeputa myyyyye sist! Jeg fikk den av ei venninne som ikke trengte den lenger, og den er vel brukt :) Kommer til å bare vaske trekket og bruke den nå også. Vurderer til og med å ta den med på sykehuset :P

Min svigermor sydde en til meg faktisk. Jeg brukte den masse! Om du kjenner noen som kan sy, evt sy selv er det visst kanon enkelt å lage, største problemet er å få isoporen inn i den;)

BVforum via Samsung

jeg hadde ikke sist, men har kjøpt nå. Doomoo ammepute:) bruker den nå når jeg sover pga bekkenet. Den er heeeel skjønn:)

Hadde ammepute fra kid sist, men syns den var så løs, så måtte bygge opp med puter i tillegg. Den jeg fikk låne på sykehuset var mye bedre.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp