Ammepute

Side

Glad i forumet
VIP
Jeg hadde ikke ammepute sist gang, brukte bare vanlige puter o.l. men har lyst på det nå:p

Er det noen dere anbefaler, og skal dere bruke det?

Vi har en ammepute med Ole Brumm på etter storesøste, men jeg ønsker meg en ny en fra BabyDan :)

Jeg sydde en selv etter mønster fra Stoff&stil. Kjempefornøyd med den! Den holder formen og "faller ikke sammen" som mange kan gjøre etterat man har brukt de en stund.
Vurderer å sy en til som jeg kan ha i senga til nattamming.

Jeg har kjøpt denne gangen, hadde det ikke sist. Savnet det litt sist gang, så denne gangen ville jeg ha en.

dumidalia skrev:
Jeg har kjøpt denne gangen, hadde det ikke sist. Savnet det litt sist gang, så denne gangen ville jeg ha en.

Ja samme her:)

Jeg har ammeputen fra baby dan, brukte den ikke til amming sist gang, mer til å legge den lille babyen "inni " når stedet han sov ble for stort feks i sprinkelsengen eller sofaen. Kommer sikkert ikke til å bruke den til noe annet denne gangen:p Jeg syns babyen kom for langt unna kroppen min når jeg brukte puta, ble liksom ikke så mye nærhet men mulig jeg brukte den feil:)

Jeg vil ha en stor, tykk og fast ammepute jeg, hadde babydan sin sist, men den funka dårlig :-/

Back
Topp