Ammepute?

regnbuens farger

Forumet er livet
Er det mange av dere som skal kjøpe, eller har kjøpt, ammepute?

Jeg hadde ikke ammepute til gullgutt da han var baby, da brukte jeg bare en vanlig pute om jeg trengte det. Denne gangen har jeg tenkt å kjøpe Sissels ammepute til tvilling, tenker at det kan være litt greit med 2 som skal mates samtidig...

Jeg lånte ammepute sist, som jeg brukte litt da sønnen min var nyfødt og jeg ikke hadde  helt teken på god ammestilling. Kan tenke meg det er greit å ha skikkelig ammepute når to skalmates samtidig ja :) Må forresten være utrolig spennende å vente tvillinger!! Har du sett den nye reklamen for brunost? De tvillinggutta er noe av det grommeste jeg har sett!!

Lohne skrev:
Jeg lånte ammepute sist, som jeg brukte litt da sønnen min var nyfødt og jeg ikke hadde  helt teken på god ammestilling. Kan tenke meg det er greit å ha skikkelig ammepute når to skalmates samtidig ja :) Må forresten være utrolig spennende å vente tvillinger!! Har du sett den nye reklamen for brunost? De tvillinggutta er noe av det grommeste jeg har sett!!

Hihi, ja den reklamen har jeg sett :) Den er så herlig! Det er veldig spennende å vente tvillinger ja, alt blir nesten som å være gravid første gangen igjen, blir usikker på så mye, men får jo kanonbra oppfølging både på sykehuset og av jordmor, så jeg føler at jeg er i trygge hender :)

Jeg anbefaler denne på det sterkeste! Den er dyr, men god som gull!Reddet meg forrige gang :)

http://ammebutikken.no/produkt/129/cozyfix-ammepute.aspx

Fikk den anbefalt på ammepoliklinikken på Ullevål. Jeg har ikke testen den med tvillinger, men er ikke i tvil om at det vil fungere optimalt.

:)

jeg hadde ammepute med første og den var gullverdt for meg så skal nok grave den frem igjen når det nærmer seg ;)

har kjøpt ammepute til bruk av vond rygg.. Bruker den også om natten. Kan være jeg bruker den til mini, men hadde igrunn ikke tenkt til det... Men nå som jeg har den, får se..

Jeg har brukt en helt ordinær ammepute til begge mine, og den blir nok dratt fram nå igjen. 
Gir veldig fin støtte :-)

Jeg har ikke brukt det tidligere, jeg ligger litt å ammer også pga ryggskader...
Men vet jo ikke åssen det blir denne gangen..skal aldri si aldri ;)

Linnkri skrev:
Jeg anbefaler denne på det sterkeste! Den er dyr, men god som gull!Reddet meg forrige gang :)

http://ammebutikken.no/produkt/129/cozyfix-ammepute.aspx

Fikk den anbefalt på ammepoliklinikken på Ullevål. Jeg har ikke testen den med tvillinger, men er ikke i tvil om at det vil fungere optimalt.

Jupp.....Det er absolutt den beste. Kan brukes både av mor og far.

Takk for gode tips!

Vi har nå gått til innkjøp av Sissels ammepute for tvillinger. Den var kjempestor og med god plass til 2 babyer. Den var også fast og fin, så der tror jeg de kommer til å ligge godt.

Hun Sissel som lager/selger disse var også verdens søteste dame! God pris, god service og godt produkt (satser på at vi er like fornøyde når vi begynner å ta puten i bruk, hehe) :)

Hadde ikke ammepute til førstemann,
kjøpte ammepute til andremann,
og skulle da virkelig ønske eg viste hvor god den var å ha da første ble født....
Så den kommer definitivt til å bli dratt frem denne gangen også!
Brukte den ikke bare under amming, men også til å la babyen hvile seg på etterpå osv... Kjempegreit å ha en arm eller to fri i ny og ne, spessielt med flere barn i hus, og ikke minst slappe av i skuldrene :o)

brukte det ikke sist, men nå har søstra mi en som jeg skal låne. Så får vi se om jeg bruker den eller ei :)

Back
Topp