Ammepute

I89

Flørter med forumet
Hei Er det noen av dere som har kjøpt ammepute? Har kjøpt meg en i størrelse 65x62 cm på nettet. Nå har jeg fått den i posten og føler den kanskje er litt liten. Noen med erfaring med denne størrelsen?

Jeg har sånn u formet ammepute, sånn som er mest vanlig!

jeg har egentlig ikke tenkt så mye over å kjøpe smørøyet. Men dere som har det, anbefaler dere det forhold til å bruke andre store puter?

smørøyet? hihih..hva er det?

Vet ikke hvilken str jeg har...men anbefaler ihvertfall ammepute ja! kjempepraktisk i starten, så har du to hender til å få ungen og puppen på plass :) Uvurderlig for meg de første ukene!

Vet ikke hvilken størrelse vi har, men med lillegutt kjøpte jeg først en på kid som aldri ble brukt fordi jeg synes den var altfor liten. Kjøpte en fra BabyDan på Babeshop som var mye større og den var gull verdt!Så jeg anbefaler vell egentlig en stor ammepute :)

Vi har etter storebror, men den ble ikke brukt siden jeg ikke fikk til amminga. Var like lett å bygge opp med ei stor pute under armen. 

Men var noen her inne som sa at det var greit å ha om man har storesøsken som ville holde i, så tenker den blir brukt denne gangen uansett :) Vi har bare ei billig ei fra Kid eller Princesse :)

*lille*my* skrev:
smørøyet? hihih..hva er det?

Vet ikke hvilken str jeg har...men anbefaler ihvertfall ammepute ja! kjempepraktisk i starten, så har du to hender til å få ungen og puppen på plass :) Uvurderlig for meg de første ukene!

Beklager skrivefeil:P sitter på min iPhone og ordene ordner seg selv tror de:P men skal stå ammepute ja:P

jeg skla kanskje vurdere det denne gangen. bygde nøyaktig opp med 4 sofa puter sist, måtte ligge akkkkkkkkkurat sånn og sånn, og det ser jeg for meg blir litt vanskelig med en nysgjerrig storebror som sikkert kommer til å involvere seg.. hehe. så kanskje.

søstersen vet jeg prøvde den fra flust.no med sånne mus på, men den heiv hun så langt hun klarte. haha.

Jeg har en sånn u formet. brukte den kjempe mye. anbefaler alle ammepute som du kan ta rundt hele kroppen din på en måte, til alle som er førstegangs hvertfall.

Back
Topp