Ammepute til sykehuset?

Tar nok med selv om den er stor. Lærte meg dermed å bruke den fra starten med forrigemann:-)

Jeg tar ikke med, her har jeg ikke hatt behov med de to første, har brukt andre puter når jeg har ammet på rommet og ammeputen de har på barselhotellet ved amming på fellesrom. Hjemme bruker jeg alltid ammepute.

Nei, orker ikke drasse med meg mer enn strengt nødvendig. Har en hjemme etter forrige som jeg nok heller bruker etterhvert.

Ja, den var med forrige gang, og den blir med nå...! De har ammepute til utlån på SiV, men jeg bruker ammepute mellom bena pga bekkenløsning... Helt avhengig! Hadde den med til Riga i forrige uke også ;) hehe....

Hehe, nei jeg tar ikke med ammepute til sykehuset! Da får vanlig hodepute funke - likte heller aldri å amme med ammepute forrige gang, var helt unaturlig stilling for både meg og baby!

Har ammepute men tar ikke med:-) lånte god på sykehuset sist :)

Brukte ikke sist, så har ikke kjøpt.ny heller, så nei ;)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Jeg haaaaatet ammepute med eldste og elsket den med nr 2. Er litt forskjell på hvordan kidsa ligger;-) men på sykehuset får man låne om det kniper, og man må jo uansett kunne amme uten slikt dill ellers også, så der tar jeg uansett ikke med.

Back
Topp