Ammepute og pumpe

Har ikke brukt ammepute, men kan virkelig anbefale medela sin brystpumpe! ;)
Avent sin pumpe er også kjempe god, både den manuelle og den elektriske

Doomoo ammepute og medela brystpumpe :)

Har hatt både medela og avent, begge elektriske. Likte avent best:)

Hadde avent manuell. Den fikk jeg ikke til å bruke skikkelig, så jeg kjøpte meg Medela swing dobbelpumpe. Da gikk det som bare pokker. Den har virkelig reddet ammingen her i gården :)

Personlig likte jeg best medela elektrisk. Men hadde selv avent manuell. Den funka godt den også da ;)
Jeg hadde det samme som deg, men jeg er ikke fornøyd med avent manuell. Vakumet forsvant, så pumpen ble ubrukelig. Det var da jeg kjøpte medela, og den var vel verdt pengene :-D

Ammepute brukte jeg ikke, så følger med her nå :-)

Pumpe-preferansen min er Medala sin elektriske. Veldig god i bruk. Har også en avent manuell til reiser. Foretrekker første :-)

Både medela og avent er jeg fornøyd med. Likte elektrisk best.

Ammepute foretrekker jeg den typen som er helt fast, altså ikke bløt og formelig som en sakkosekk.

Cozyfix ammepute og medela elektrisk:)

Har mam brystpumpe og bbhugme ammepute. Puta er også en pute som kan brukes under graviditet og bebis digger å sove på den(blir som et slags babynest). Trenger bare en pute istedenfor mange typer.

Doomoo ammepute :) jeg hadde avent sin elektriske pumpe, fungerte utmerket, men måtte bruke den mye så jeg vet ikke hvor bra den kommer til å funke nå.

Cozyfix ammepute er helt super. Pumpe har jeg ingen erfaring med

Back
Topp