Ammepute fra ikea?

JLAC

Forelsket i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hei! Har noen tidligere prøvd ammepute fra IKEA eller noen andre sånn "vanlige" enkle ammeputer om dere skjønner hva jeg mener? Hadde bb-hug me sist og cozyfix, som jeg leste var anbefalt, men likte ingen av de så godt. Så lurte på om jeg denne gangen skulle prøve den fra IKEA :)
 
Ikke prøvd. Men jeg har en her hjemme. "Føøkkit, vi tar bare den". Tester den når baby nærmer seg :)
 
Ikke hatt den fra IKEA, men hadde noen forskjellige «billige» før, og endte opp med å kjøpe cozyfix i stedenfor. Hadde også den store bbhugme puta, men likte ikke den som ammepute heller!
 
Sniker fra desember. Jeg kjøpte en billig og enkel ammepute sist og den ligner litt på den fra Ikea. Betalte omtrent 300kr for den jeg kjøpte. Var veldig fornøyd med den, og hadde aldri behov for en annen:D
Ammet mest i senga, og der satte jeg opp knærne mine og hvilte baby oppå en pute og armkroken min. Det funket veldig bra for min del:happy: og den enkle ammeputen når jeg ammet i sofaen, evt. med en liten sofapute under:)
 
Sniker. Har både bbhugme og IKEA :) har bbhugme i senga og den fra IKEA er til sofa og barnerom :) syns bbhugme er grei å ha i vår seng i ammeperioden. Og siden den blir i vår seng syns jeg det er greit å ha en annen som kan brukes «ute» blant folk :)
 
Back
Topp