ammepute - erfaringer

Prøver21

Lykkerus <3
Noen her som har erfaringer med doomoo ammepute? Large vs medium? Og evt tips om andre gode ammeputer

Tar i mot alle tips å råd ;)

Har ingen erfaring selv, men har forstått på andre at den skal være bra. Tror jeg kjøper medium! :)
Har prøvd rett start sin. Funka ikke for meg. Og prøvd den fra Kid. Den har plasttrekk, så ungen blei klam og varm. Så må satse på noe nytt denne gangen! :)

Ikke noe must have, men den doomoo virka veldig kjekk siden den kan brukes til flere ting :) Jeg kjøper nok large hvis det blir til det :)

Jeg er redd for at large er for stor til amming...

Jeg er redd for at large er for stor til amming...
Hvordan da? Den går jo bare lenger rundt deg da liksom :P Ammeputa de hadde på sykehuset synes jeg var herlig siden den var så stor. I forhold til den "bittelille" jeg fikk låne :)

Nei vet ikke... tenker bare at jeg er 167cm høy og følte den puten ble så lang. Er redd den ska bli litt bakvendt... men jeg aner ikke, er første gangs så har ingen erfaring på akuratt dette

Jeg brukte aldri ammepute med noen av de to andre, syntes i grunn det fungerte bedre uten. Kanskje det kan være lurt å vente og se an behovet? :)

Back
Topp