Hei alle tvillingforeldre
Hvilken ammepute vil dere anbefale med tvillinger og anbefaler dere å kjøpe inn brystpumpe i god stund før de kommer, siden man ikke kan vite når de kommer?

Hvilken ammepute vil dere anbefale med tvillinger og anbefaler dere å kjøpe inn brystpumpe i god stund før de kommer, siden man ikke kan vite når de kommer?
Men jeg har kjøpt Medela Swing Maxi Flex brukt for 500 kr. Følte meg mer avslappet med den i hus

Jeg syntes den ble litt for «myk» og den satt dårlig rundt meg når jeg brukte den under amming av begge samtidig. Jeg hadde Medela Swing Maxi Flex som pumpe. Jeg kjøpte den inn etter at vi var kommer hjem i fra sykehuset (fikk låne pumpe på nyfødtintensiven når vi var der) og jeg kjenner at jeg angrer litt på at den ikke var klar med en gang etter at jeg kom hjem. Dobbeltammingen gikk ikke like bra hjemme og jentene kunne av og til sove noen gode strekk ila dagen så da ble det en del brystspreng. Men om innkjøp av pumpe trur også det kommer litt an på hvordan ammingen går tenker jeg. Hos oss gikk ikke det så veldig bra, så da var pumpa fin å ha.