ammeputa

cloetta

Forelsket i forumet
Brukte dere den, hva synes dere om den ooooooooog-

hva betalte dere for den???[8D]

arva en, brukte den ikke. var mye enklere uten... fatta liksom ikke hvordan jeg skulle bruke den!?? skulle ikke den liksom støtte opp ungen slik at jeg slapp å holdet ungen opp til puppen hele tiden?

mulig jeg er dum... men kan puppene være for små til ammeputer? [8|]

Betalte 150kr for ammeputa mi. Brukt den til begge barna mine,og elsket den. Så behagelig[:)] Jeg kjøpte den av en dame i nabolaget som lagde.

Jeg arvet en.... brukte den masse, var veldig glad i å bruke ammeputa[:D]

Jeg har for store bryster til å bruke ammepute..

ELSKER DEN. KLARER MEG IKKE UTEN.[:D] Har hatt mye problemer med aming,men det ble mye bedre å lettere å amme med ammeputa.     Du kan få ammepute fra 200 - 500 kr.

Å jeg forguder ammeputa. Den er så god å ha, bruker den når jeg ammer og noen ganger når han sover i armene mine. Kjempe genial pute[:D]

Kjøpte den for 299 kr.

Hvor får man kjøpt disse putene? [:)]

Totalt avhengig av den ja!!!!!!!!!! Må ha den enda, selv om han kun får flaske nå!
Vet ikke pris da jeg fikk den av en venninne i fødselsgave!

Jeg var avhengig av ammepute. Nå hadde jeg et såkalt putebarn,så det var mye enklere å amme med pute. Fikk ikke barnet ordentlig inntil meg uansett,pga beina.

Brukte ammeputa i starten ja. De første 3 mnd når ammingen tok fort 30-60 min.
Min kostet 150 kr. En av helsesøstrene på h.s sydde de. Reprasjoner, etc kostet 50 kr. [:D]

(brukte også ammeputa når jeg var gravid. Hadde den mellom bena når jeg sov, pga av bekkensmerter)

Jeg elsket ammeputa mi!!! Bruker den ikke nå, for Tuva har blitt så stor. Syns det var herlig å ha armene fri, og dermed heiste jeg ikk eskuldrene (har nemlig litt problmer med nakke og skuldre) HAr en fra BabyDan, kostet 299 kr. Verdt hver krone!!

brukte dn masse di første månan å syns dn va kjæmpe bra.. [:D]
noah e min første onge så syns d va kjæpe greit å ha dn t amminga va heilt på plass.. åsså bi d ikje så tongt..
brukte dn faktisk mæst på natta.. når man e trøtt å sånn så bi d ei go avlastnig iforhold t å hold de..

kjøpte mi på KID før 129kr..
va jo ikje så fin men jor nøtta si [:D] + at d va avtagbart trækk, så d va bære å hiv d i vaskemaskin når d vart gulpe uhel på dn [:D] 

ammeputen er helt avgjørende her i huset! Hadde store problemer med nakken før jeg fikk den. Fikk den til jul av mannen min. Bruker den både når jeg ammer, hun ligger på den, hun sitter på den, støtter ryggen til den ol. Lånte en først for å sjekke om det var noe for meg. Og det var det!

Bruke den heile tia, spare hender'n for my betennels!! Kosta 399 på tilbud, e fylt m skumgummi-bita,ikke isopor-kula.. myy likar!!

Back
Topp