Ammeproblemer

baby_i_magen

Glad i forumet
Hei.
Flere kvelder har lille Isak vært veldig ubestemt på puppen. Han søker veldig med tungen og tar puppen i 2-3 minutter. Så slipper han den og blir veldig urolig og gråter en del. Prøver å gi ham puppen mange ganger og jeg gir ham pauser slik at han får slappe av. Skifter bleie, prøver å rape ham og koser med ham, men han vil ikke ta puppen. Han gråter ikke av kolikk da han gråter ganske annerledes nå når han er sulten. Det har til slutt blitt så ille at jeg har måtte pumpet meg og gitt han melk fra flaske 3 ganger, og da spiser han godt og sovner så søtt. Han sover veldig godt om natten og på dagtid er han i fin form.
Noen som har tips, råd eller erfaringer til meg? Jeg vil ikke venne ham på flaske, men synes det er litt ille når han gråter fordi han er sulten og ikke vil ta puppen.
Dette ble litt langt, men takk for at dere orker å lese det! [:)]

Hadde d samme problemet i starten jeg oxo, redningen min ble ammeskjold..[;)] 
Prøv d, kanskje d hjelper til deg oxo..[;)]
Du får kjøpt d på apoteket, ca 45-50 kr..

Takk for svar!
Har prøvd å amme både sittende og liggende, men han kaver og gråter bare mere og mere desto mere jeg prøver. Derfor tar vi noen pauser innimellom for å roe ham ned.
Men han vil fortsatt ikke ta puppen serlig lenge.

ville gått å pratet med helse søster jeg..og prøvd ammeskjold..
ammeskjold var redningen min også...men så gikk jeg over til mme...ammer kun natta nå..

Back
Topp