Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tja..... Da sitter vi på snart 6. timen med amming i kveld Flere dager siden sist, så skal vel egentlig ikke klage! Men puppene er sååååre nå, og jeg er trøtt!
Tja..... Da sitter vi på snart 6. timen med amming i kveld Flere dager siden sist, så skal vel egentlig ikke klage! Men puppene er sååååre nå, og jeg er trøtt!
Nei, har hittil bare smurt purelan på én gang per dag, rikelig slik at ammeinnlegget får på seg. Er ikke sår i form av skorper/blødning, men litt sånn gnagsår-følelse. Når vi gikk inn i 7. time gav jeg han faktisk 50 ml mme for første gang! Han drakk det med skepsis i øynene Han ble rolig og jeg la han til puppen igjen. Da bæsjet han den største bæsjebleien noen sinne, i flere omganger! Etter et skift og litt kosepupp sovnet han og sov i hele 4,5 timer Gav han to smekkfulle pupper kl seks, og nå sover han fortsatt
Litt nedtur med mme..... Men han hadde hatt kveldsuro og stimulert i 7!! timer, det får være grenser.