Ammelys

AnoukS

Forelsket i forumet
Sommerfuglene
Nokon som har tips om eit godt ammelys til å ha ved sengekanten? Hadde eit sist, men det gjekk litt fort i stykker. Det må være dimma belysning slik at ikkje alle andre i senga vaknar dei også;)

Sist brukte vi bare sånne nattlys man setter k stikkontakten som lyser svakt så fort lyset slås av. Det er såpass dempet at vi sovnet fint med det på, og for meg var det nok lys når jeg våknet på natten :)

Jeg bor så langt nord at dette var ikke en problemstilling sist, når det endelig ble mørkt var jo amming og slikt så godt etablert at vi ordnet det i mørket. Må vel ha noe denne gangen. Så gjerne legg ved linker :angelic:

Sist brukte vi en batteridreven fra IKEA. :) Sånn som man trykker på selve lampen for å skru av og på. Men mulig den gir for mye lys når det er flere i rommet. Jeg hadde ikke klart meg med mindre, for da hadde jeg ikke sett hva jeg drev med. Men nå var ikke ammingen så lett for oss i begynnelsen.

Jeg bare satte soveromsdøra litt på gløtt og var lys på gangen

Jeg har en Philips Hue Go lampe som brukes som nattlampe til 3-åringen. Den kan dimmes, har forskjellige lys og er bærbar. Har lyst på en til som jeg kan ha på soverommet til amming nå som vi venter nr 2:)

Back
Topp