Ammekurv

Trinity85

Forelsket i forumet
Junibollene 2023
Noen som skal ha ammekurv? Hva har du i den? Ja, jeg har mye tid til overs om dagen :hilarious: Så alt jeg kan styre på med før fødsel og ordne til er gull for meg!
 
Noen som skal ha ammekurv? Hva har du i den? Ja, jeg har mye tid til overs om dagen :hilarious: Så alt jeg kan styre på med før fødsel og ordne til er gull for meg!
Sniker.
Ja! Jeg hadde ammekurv sist gang og det var gull!!
Oppi hadde jeg:
Vannflaske
Kjeks
Purilan + q-tips til å ta på
Ammeinnlegg
Gulpekluter
Våtservietter
Fjernkontroll til tven
En liten pose til å kaste brukte ammeinnlegg, våtserviettene osv.

Ordnet den til hver dag med nytt vann og kjeks og annet digg jeg hadde lyst på :)
 
Sniker.
Ja! Jeg hadde ammekurv sist gang og det var gull!!
Oppi hadde jeg:
Vannflaske
Kjeks
Purilan + q-tips til å ta på
Ammeinnlegg
Gulpekluter
Våtservietter
Fjernkontroll til tven
En liten pose til å kaste brukte ammeinnlegg, våtserviettene osv.

Ordnet den til hver dag med nytt vann og kjeks og annet digg jeg hadde lyst på :)
Så lurt! Mange gode tips herfra! Takk :D
 
Sniker.
Ja! Jeg hadde ammekurv sist gang og det var gull!!
Oppi hadde jeg:
Vannflaske
Kjeks
Purilan + q-tips til å ta på
Ammeinnlegg
Gulpekluter
Våtservietter
Fjernkontroll til tven
En liten pose til å kaste brukte ammeinnlegg, våtserviettene osv.

Ordnet den til hver dag med nytt vann og kjeks og annet digg jeg hadde lyst Takk for tips :)
 
Har kjøpt en slags bag fra HM home som virker veldig kjekk. Snacks, gulpekluter, våtservietter, vannflaske og strikketøy skal få bo i den blant annet :cool:
 
Jeg laget meg en ammekurv sist og syns det var veldig praktisk å ha når mannen ikke var hjemme ☺️ Der hadde jeg drikke, mobillader/powerbank, godis og tvkontroll. I tillegg hadde jeg en liten stellekurv, hvor jeg hadde bleier, engangs stelleunderlag fra Libero, bleieposer, tørre kluter og flaske med vann til klutene (kokt og avkjølt vann + kokosolje). Tenker å gjøre det samme denne gangen.
 
Ikke tenkt tanken på at det var en greie en gang, men det gir veldig mening. Måtte liksom enten farte rundt å hente ting med sulten utolmodig baby eller godta at alt jeg trengte var utilgjengelig i en uviss tidsperiode. Eller så ble mannen sendt rundt som en tjener.. «kan du hente» var et mye brukt uttrykk i perioder :laughing002
 
Vurderer å fikse en nå, men med 2 bsrnehageunger hengende rundt meg, hvordan skal den kurven faktisk få stå i ro uten å bli brukt som leker? Og spiselig i den kurven? Det blir vell stjålet før en vet det er der :nailbiting: men det virker så genialt. Iallefall når en er hjemme aleine på dagtid.
 
Back
Topp