Ammekurv!!

Ja jeg har laget, dog i et handlenett og ikke kurv. Inneholder vannflaske, gulpekluter, ekstra ammeinnlegg (jeg lekker sååå drøyt, og har en tendens til å glemme å legge de inn igjen etter amming så det mangler ofte), hårstrikk, lesestoff (magasin eller avis), smokker.

Ammekurv! Dette var nytt, bare et nett/kurv som fraktes fra sofa til seng? Jeg har gulpekluter alle plasser, ammeinnlegg på badet, bok i stua, paden på soverommet :p

Ammekurv! Dette var nytt, bare et nett/kurv som fraktes fra sofa til seng? Jeg har gulpekluter alle plasser, ammeinnlegg på badet, bok i stua, paden på soverommet :p

Ja, alt "tilbehør" som er greit å ha under amming. Lettere å få med seg alt hvis man plutselig skal settes seg et annet sted. Vi har to stuer og jeg flytter meg litt mellom de - er TV i den ene stua.

Ja, alt "tilbehør" som er greit å ha under amming. Lettere å få med seg alt hvis man plutselig skal settes seg et annet sted. Vi har to stuer og jeg flytter meg litt mellom de - er TV i den ene stua.

Aahaa.. Ingen dum ide! Vi har jo kinorom i kjelleren som vi sitter endel i, stue oppe, så ammer jeg på soverommet i tillegg, så er jo endel rundt forbi :p

Ingen dum ide, og ha det for dem som har flere plasser en ammer. Jeg kunne tenkt meg en ny hylle her i stua som ikke nås av straks 2 åringen men som er lett tilgjengelig for meg. Der kunne jeg tenkt meg, og hatt sånne ting :p Jeg ammer kun i stua, og i sengen :)

Har en pose. Der har jeg brystsjold (siden jeg må bruke det når jeg ammer), ammeinnlegg, purelan, håndsprit, multi mam kompresser og sytosinon nesespray :)

Back
Topp