Ammeklær

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Har litt ammeklær, men har lyst på litt nytt:)

Syns mye av ammeklærne jeg finner på nettet er gravid/ammeklær, men trenger liksom ikke ekstra plass til magen nå:rolleyes: Har gitt vekk en gravid/ammetopp fordi den ble så rar/for stor over magen (brukte toppen med gravidmage)

Hvilke ammeklær er din favoritt?
 
Jeg bruker ammeBHer fra Cache Coeur, t-skjorter fra Boob, og på natta bruker jeg ammetopper med stropper fra HM som holder ammeinnlegg fint på plass. Er myyye hjemme, så mesteparten av tida bruker jeg bare vanlig t-skjorter egentlig.
Følger med videre for tips. :)
 
Enig i det. Synes mange av disse kombinerte toppene bli så rare over magen når man ikke lenger er gravid. Synes Boob sine klær fungerer bra da. Bruker mye Boob topper:)
 
Bruker en del av ammetoppene fra HM. De er relativt tettsittende og billige, så føler at jeg kan kjøpe flere uten at det skal føles bortkastet ettersom de bare brukes i 1-2 år.
 
Jeg liker Boob sine gensere. Speciellt de med fleece over brystene. De er litt små i størrelsen så jeg som vanligvis er en S, bruker M. Boob sine klær koster litt, men det finnes en del brukt på finn
 
Back
Topp