Ammeklær

Sommerstjerne

Glad i forumet
Julikulene 2020
Smånissene 2022
Hei :)
Noen som har tips til klær å amme i. Tenker da både topper og kjoler som kan brukes i sommer som er både fine og praktiske synes det er så mye kjedelig av ammeklær, men kanskje noen har erfaring med hvilke vanlige klær som fungerer fint?

Floyd har mye fine kjoler som passer til amming :) Ellers diverse omslagskjoler fra andre butikker til hverdags :) Hjemme blir det nok joggis og amme singlet fra HM. :hilarious:

Skjortekjoler, omslagskjoler, vanlige litt løse kjoler med bomullsskjørt eller sykkelshorts under :-)
Gikk mye i jeans og skjorte utover høsten sist :-) av og til en ammesinglet under, men dro som regel bare opp eller ned helt vanlige klær :)

Sjekk feks på bonprix, syns de har veldig mye fine ammetopper/kjoler :)
Ellers må det jo være topper med knepping som funker, om du ikke er komfortabel med å dra opp hele t-skjorta og sitte med magen bar :p

Skjortekjoler, omslagskjoler, vanlige litt løse kjoler med bomullsskjørt eller sykkelshorts under :)
Gikk mye i jeans og skjorte utover høsten sist :) av og til en ammesinglet under, men dro som regel bare opp eller ned helt vanlige klær :)

me too! Satt med magen på vift i stedet for puppen liksom:hilarious:

Hei :)
Noen som har tips til klær å amme i. Tenker da både topper og kjoler som kan brukes i sommer som er både fine og praktiske synes det er så mye kjedelig av ammeklær, men kanskje noen har erfaring med hvilke vanlige klær som fungerer fint?

jeg har kjøpt maxikjoler fra h&m i en størrelse større enn jeg pleier å bruke. Da kan jeg bare dra ned stroppen når jeg skal amme. Også må jeg bare si at jeg brukte myyye bikini-topp i stedet for amme-bh på sommeren! Enkelt og greit å dra til siden:)

Ja ikke sant :hilarious: men for de som ikke er komfortable med det kan jeg anbefale å ha ammesinglet under vanlige gensere/bluser. Da drar man opp blusen og ned ammetoppen, og kun selve puppen kommer ut :) da slipper man å flashe den noe litt slappe mammamagen sånn helt med en gang :hilarious:

enig! Vet noen bruker poncho også, men jeg liker å kjøpe klær jeg kan bruke etter ammingen er ferdig også:D

Å bruke singlett under vanlige klær syns jeg er det enkleste i hvertfall. Og omslagskjoler eller kjoler med "singlettopp" er også kjekt å bruke. Tror ikke jeg kjøpte noen egne anmeklær sist utover to ammesingletter, men for min del funket det like greit med helt vanlige singletter.

Jeg har kunne kjøpt amme bh og amme singleter, var det jeg brukte sist.. følte ikke jeg trengte noe annet.. hadde få bsre mine egne klær over og dro opp genseren, og med singleter under slapp man å vise magen når man ammet ;)
Men har slev sett mange fine kjoler på bonprix :happy:

Jeg har alltid brukt vanlige klær, bortsett fra ammesingletter som er supert å ha under genser og t-skjorter:) jeg har mange ammesingletter fra Lindex, svarte og hvite

Back
Topp