Ammeklær

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
sitter å kikker på ammeklær. Jeg synes mye er unødvendig dyrt. Hvertfall hvis du ikke har lyst å se ut som en prikkete polkadott fra H&M. Av erfaring brukte jeg bare ammetøy den første måneden eller to. Så har ikke lyst å investere så mye penger. Hvor skal dere handle ammetøy?
 
sitter å kikker på ammeklær. Jeg synes mye er unødvendig dyrt. Hvertfall hvis du ikke har lyst å se ut som en prikkete polkadott fra H&M. Av erfaring brukte jeg bare ammetøy den første måneden eller to. Så har ikke lyst å investere så mye penger. Hvor skal dere handle ammetøy?
Jeg har fått litt fra svigerinna mi, så tenkte å prøve med det først for å finne ut om jeg trenger noe mer. Kanskje se om jeg finner noe brukt på Tise...
 
Mye fint på finn, til en billig penge. Jeg sverger til boob
 
sitter å kikker på ammeklær. Jeg synes mye er unødvendig dyrt. Hvertfall hvis du ikke har lyst å se ut som en prikkete polkadott fra H&M. Av erfaring brukte jeg bare ammetøy den første måneden eller to. Så har ikke lyst å investere så mye penger. Hvor skal dere handle ammetøy?

Haha, prikkete polkadott fra HM!! Du får det sagt:) har tenkt akkurat det samme sjæl! Og konkludert med at jeg bare stritter imot helt til jeg evt MÅ noe annet...
 
Eneste jeg brukte av ammeklær med første ungen var amme bh. Brukte ellers helt vanlig klær, og tenkte aldri noe over at det var i veien osv. Brukte vanlige singleter og gensere og slikt som jeg kunne dra ned eller opp og feste i stroppen på bh’en. Så tror det strengt tatt ikke er nødvendig med ammeklær egentlig.
 
Last edited:
Har to amme-bh er og en ammetopp fra bonprix som ser veldig fin ut (har tenkt den til finere sammenhenger til jul etc), og noen løse mamma-singleter fra Zalando. Tenker jeg bestiller på zalando og bonprix etterhvert dersom jeg ser at behovet melder seg
 
Har mange ammesingleter fra HM, samt amme BHer og noen amme t-shorter. Pleide å bruke det sammen med litt vide topper og gensere. Har noen ponchoer også som kan brukes til amming. Så har jeg jo ammeforklet mitt!
 
Kjøpt ammebh på kappahl og kjøpt bukser og ammesingleter brukt på finn. Kosta meg ikke mange kronene :happy:
 
Jeg har faktisk tre gensere fra boob, to i merinoull. Det er ikke noe alternativ for meg å ikke ha ordentlig varme ammeklær om jeg skal få til.
Han et par topper fra hm og noen bher fra Lindex.
Bor i Finnmark så er ikke bare-bare å være frysepinn med dårlig utvalg...
 
Jeg har vel 3 amme bh,og to singleter. Kommer ikke til å kjøpe inn noe før jeg ser om jeg overhode får til å amme ettersom det ikke gikk sist. Uansett tenker jeg man kommer langt med vanlig singlet og sånne strikka jakker som er åpne...
 
Back
Topp