Ammeklær

Ja det lurer jeg også på xsmile3 Hva trengs av ammeklær? Har aldri annet før, så kjenner jeg må ha tips her...

Har ikke kjøpt noe nå, men har etter sist gang. Da kjøpte jeg på primært på HM. Har t-skjorter, singletter, genser og bh'er. Amme-bh'ene fra HM er ikke akkurat sexy, men de var behagelige. Er som en sportsbh. Kjøpte også et par ammebh på Cubus, som var litt "penere". Ellers kjøpte jeg en ammekjole på eBay og et par t-skjorter fra boobs.

Eg har litt t-skjorter og singleter fra hm fra sist + 2 kjoler som eg nok bruker fra litt i starten, men fant fort ut at topp med vanlig singlet mef spagettistropper vsr like greit. Ellers har eg 2 ammebh fea Lindex og 1 fra bob som eg bruker de første ukene ,(egentlig bare for å holde ammeinnlegg på plass) også invisterer eg i noen ordlige når produksjonen har stabilisert seg (disse er vel det eneste av ammetøye eg brukte hele ammeperioden)

Eg har litt t-skjorter og singleter fra hm fra sist + 2 kjoler som eg nok bruker fra litt i starten, men fant fort ut at topp med vanlig singlet mef spagettistropper vsr like greit. Ellers har eg 2 ammebh fea Lindex og 1 fra bob som eg bruker de første ukene ,(egentlig bare for å holde ammeinnlegg på plass) også invisterer eg i noen ordlige når produksjonen har stabilisert seg (disse er vel det eneste av ammetøye eg brukte hele ammeperioden)
Hvor får du kjøpt de "ordentlige" amme-bh'ene? :)

Hvor får du kjøpt de "ordentlige" amme-bh'ene? :)

Eg har kjøpt de på spesialbutikker for undertøy. Har utrolig ugunstig str med smal rundt og stor cup og avhengig av noe som gir ordlig støtte så velger dermed å legge litt penger i det som eg ellers gjør med bh mine. Vet og blandt annet att ammebutikken på nett selger noen av de samme merkene.

Takk for gode tips! :)

Husker at jeg brydde meg overraskende lite om publikum da jeg ammet sist. Men nå gruer jeg meg allerede litt. Så må ha noen klær hvor puppen er lett å dra frem fra, samtidig som jeg slipper å vise mage osv til resten av folket. En ammeponcho hadde kanskje gjort seg. :)

Har fra sist (jeg ammet frem til november, så er jo ikke lenge siden, hehe). Men brukte singleter fra H&M, ikke veldig god passform, men helt ok, vanlige t-skjorter over. Liker ikke blotte magen. Spanderte på meg noen klær fra boob også, de er gode. Og Stormberg har ålreite amme-turklær, bodde stort sett i de mest jeg :p Liker best «flapp»-åpning som blant annet boob og Stormberg har. Av amme-bh ble en sports-bh-variant fra boob favoritten :)

Jeg har en del fra sist. Boob sine ammeklær er virkelig å anbefale, god kvalitet :-) jeg levde i ammetoppene deres og cardigan. Brukte også ullbhen deres mye.

Har kjøpt en ammekjole, noen t-skjorter og singleter og 2 ammebher foreløbig fra HM :)
Får heller handle mer om jeg ser behovet er der :Heartred

• Liker
Reactions: Kkk
Når eg var gravid kjøpte eg ein god del ammeklær brukt. Var veldig nøgd med merket Boob :) Ammebher kjøpte eg i sånne 2-pakningar på Lindex og HM trur eg, og dei fungerte heilt greit!

Back
Topp