Ammeklær

Nilelin83

Flørter med forumet
Skal dere ha det? Jeg tenker hvertfall singleter hadde vert praktisk... har sett litt på nettet men var lite jeg synes var noe...

Jeg syntes de singlettene som har samme type åpning som ammebhene ser så gode ut. Vurderer å kjøpe slike.

Jeg tenker i hvert fall å investere i ammeklær. :happy: Spesielt da ammeBH og ammesingletter/topper, kanskje også et par ammekjoler. :D

Skal dere ha det? Jeg tenker hvertfall singleter hadde vert praktisk... har sett litt på nettet men var lite jeg synes var noe...

Tenkte akkurat på å spørre om det samme. Har fått anbefalt ammesingleter på h&m, og vanlige skjorter. Usikker på hvor mye man trenger!

Veldig usikker på hva man trenger. Tenker at jeg må ha ammebher og sikkert noen singletter i allefall

Alt jeg har kjøpt av gravidtopper og kjoler er også ammevennlig :) Tenkte det var greit så det får litt lengre brukstid. Veldig fornøyd med Boob sine topper! De er litt dyre, men finner de på salg innimellom :)

Har kjøpt noen mammatopper fra zalando som het zalando essentials, ligner på boobs sine, men billigere :) Ellers brukte jeg mye vanlige singleter sist med en tynn genser utenpå. Genser opp og singlet ned,mye samme som en ammetopp..

Ja. Jeg kjører amme-t-skjorter/-singletter, og bruker overdeler med knapper eller glidelås, eller som bare er åpne over. Og amme-bh selvfølgelig :-) det funket bra å gjøre det sånn sist.

Jeg har ikke kjøpt så mye ennå. Har en ammetopp, en ammekjole og 2 ammesingleter(H&M). Vurderer å ha ammesinglet under en vanlig topp. Så får jeg bare se hva som funker og kjøpe flere etterhvert :-) Har en ammebh som jeg har kjøpt på ebay. Tør ikke kjøpe flere før etter fødselen for aner ikke åssen størrelsen jeg kommer til å trenge;)

Har kjøpt 2 ammesingleter til nå. Kjøpe sånn 2-pakk på Lindex for 250kr.

Kommer sikkert til å kjøpe et par ammebh-er uten spiler også når jeg nærmer meg termin. Kan godt jeg trenger mindre/mer, får ta det litt som det kommer tenker jeg :)

Brukte aldri ammesingletter forrige gang, men vanlige singletter og en topp/genser (en opp og en ned så vises minimalt av puppen) [emoji4]

Kjøpt 2 amme bh’r, allerede begynt å bruke da de gamle ble litt små ;)

Har kjøpt noen singleter og noen bher. Bhene er en størrelse for stor, men passer greit nå. Håper de passer godt etter fødsel og. Sliter dog med å finne fine ammeklær som ikke er alt for dyre

Back
Topp