Ammeklær

3.mannpåveg

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
Nåken som har kjøpt nåke fine ammeklær? Var på loftet og fann fram ammeklær frå forrige ammeperiode. Var ikkje veldig imponerande synes ikkje dei er spesielt fine! E jo greit å kunne føle seg litt fresh sjølv om ein ammer

Sist brukte jeg som regel bare gensere over vanlige singleter, faktisk.. Dro genseren opp, og singleten ned, så gikk det helt fint å amme! Ellers har jeg et par gensere fra Zalando som både er gravid + ammetopper, liker de godt! Selvom magen min har vokst ut av dem allerede [emoji23] Men tenker å bruke de igjen når det er tid for amming.

Sist brukte jeg som regel bare gensere over vanlige singleter, faktisk.. Dro genseren opp, og singleten ned, så gikk det helt fint å amme! Ellers har jeg et par gensere fra Zalando som både er gravid + ammetopper, liker de godt! Selvom magen min har vokst ut av dem allerede [emoji23] Men tenker å bruke de igjen når det er tid for amming.
Samme her, singlet ned, genser opp!

Ammeklær er helt håpløst. Hadde ikke et eneste plagg sist. Bare ammebh. Har kjøpt to singleter så da drar jeg bare opp genseren.

Jeg har ammet nesten sammenhengende siden 2008, og er veldig glad i ammeklærne mine. Liker best passformen og kvaliteten på Boob og Milker, og synes disse også holder seg godt i farge og fasong gjennom lang tids bruk.

Boobs er veldig bra! Bruker dem til gravideklær nå, og amming seinere. Deilige t-skjorter, og holder seg bra. Får tredjemann nå, og innser at det er en stund til jeg kan bruke før-gravid-klærne:bored:

Er mange fine ammetopper rundt om, men det er som de andre skriver å finne kunsten å bruke de :) Det klarte ikke jeg heller sist, så ble mye cardigans og singlett :)

Jeg har ammet nesten sammenhengende siden 2008, og er veldig glad i ammeklærne mine. Liker best passformen og kvaliteten på Boob og Milker, og synes disse også holder seg godt i farge og fasong gjennom lang tids bruk.

Milker har eg ikkje prøvd, det skal eg sjekke ut, takk for tips :)

Ammeklær er helt håpløst. Hadde ikke et eneste plagg sist. Bare ammebh. Har kjøpt to singleter så da drar jeg bare opp genseren.

Synes det blir så knotete med genseren opp og singlet ned går greit med cardigan, men då blir ein jo litt meir avkledd også.

Back
Topp