Nåken som har kjøpt nåke fine ammeklær? Var på loftet og fann fram ammeklær frå forrige ammeperiode. Var ikkje veldig imponerande synes ikkje dei er spesielt fine! E jo greit å kunne føle seg litt fresh sjølv om ein ammer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, singlet ned, genser opp!Sist brukte jeg som regel bare gensere over vanlige singleter, faktisk.. Dro genseren opp, og singleten ned, så gikk det helt fint å amme! Ellers har jeg et par gensere fra Zalando som både er gravid + ammetopper, liker de godt! Selvom magen min har vokst ut av dem allerede [emoji23] Men tenker å bruke de igjen når det er tid for amming.
Jeg har ammet nesten sammenhengende siden 2008, og er veldig glad i ammeklærne mine. Liker best passformen og kvaliteten på Boob og Milker, og synes disse også holder seg godt i farge og fasong gjennom lang tids bruk.
Ammeklær er helt håpløst. Hadde ikke et eneste plagg sist. Bare ammebh. Har kjøpt to singleter så da drar jeg bare opp genseren.