Ammeklær

ønskebarn<3

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Mailykke 2018
Hvor mye ammeklær har dere kjøpt?

Jeg har kjøpt 2 amme-bh og 4 ammesingletter, tenker jeg kan bruke en cardigan sammen med singlettene, og Evt kjøpe mer etterhvert ved behov. Også har jeg kjøpt to par ullinnlegg.

Tror dere det holder i starten?
Merker jeg får litt sånn "panikk" følelse, har jeg alt jeg trenger, er alt klart.... :p flere?

Høres ut som nok i massevis. Du kan heller justere etterhvert om det er behov :)

Jeg har kjøpt 4 topper og 5 bher. Eneste grunnen til at der har så mange bher er at 4 av de kom.i sånne 2pk på Kappahl og de hadde 3 for 2. Tenker 2 egentlig hadde holdt fint.

Jeg har kjøpt 4 topper og 5 bher. Eneste grunnen til at der har så mange bher er at 4 av de kom.i sånne 2pk på Kappahl og de hadde 3 for 2. Tenker 2 egentlig hadde holdt fint.

Okei, Jeg er litt spent på om ammebhene kommer til å passe. Har gått opp 3str i graviditeten. Ikke fått melk enda. Får Evt kjøpe fler ved behov. : )

Okei, Jeg er litt spent på om ammebhene kommer til å passe. Har gått opp 3str i graviditeten. Ikke fått melk enda. Får Evt kjøpe fler ved behov. : )
Jeg har gått fra c til dd/e hehe.. Ikke fått melk. Kjøpte noen sånne strechy i tøy :) Måtte uansett ha noe å gå med nå.

Har kjøpt 2 amme bher, har et par fra før.. singleter brukte jeg ikke med de to andre heller, så har ikke tenkt til å handle mer ;)

Har to ammetopper. Punktum.. bestile amme-bh på ebay men var alt for liten cup :p sliter med å finne billige ammebher som passer minst 85H :p

Har kjøpt 2 ammebh og 2 ammesingleter. Tenker det er unødvendig å ha mer før man ser behovet, kan jo hende jeg ikke får til å amme feks.

Har tre ammebh'er; en som ser ut som vanlig bh, to som ser ut som sportsbh. Ikke kjøpt ammesinglett, syntes passformen var rar og ekkel å ha på seg, så kjøpte helt vanlig singlett i en str større enn jeg pleier å bruke. Ser an behovet etterhvert :)

Har bare kjøpt en bh og en slik 2-pack med ammesinglet.. puppene mine har vokst hele svangerskapet, så de kommer nok til å endre seg nå etter fødsel og, så kjøper heller noen nye når det har stabilisert seg noe ;)

Har ikke kjøpt noe som helst, da jeg ikke aner hvor store pupper jeg får :) De vokste enormt sist! Har to bher jeg har brukt under graviditeten som jeg kan komme unna med en liten stund, så får jeg bare tusle meg i en butikk etterhvert og kjøpe når melken stabiliserer seg :)

Har ikke kjøpt noe som helst, da jeg ikke aner hvor store pupper jeg får :) De vokste enormt sist! Har to bher jeg har brukt under graviditeten som jeg kan komme unna med en liten stund, så får jeg bare tusle meg i en butikk etterhvert og kjøpe når melken stabiliserer seg :)

Hvor lang tid pleier egentlig det å ta? At melken stabiliserer seg liksom :)

Har to ammetopper. Punktum.. bestile amme-bh på ebay men var alt for liten cup :p sliter med å finne billige ammebher som passer minst 85H :p

Prøv brastop, det er der jeg bestiller bher fast fra. :) men billig i våre størrelser er ikke lett. Ble til at jeg kjøpte en fra jordmorbutikken eller amme-ettellerannet, den passet. Nesten 600 kr, men må jo ha en ammebh.

Hvor lang tid pleier egentlig det å ta? At melken stabiliserer seg liksom :)
Jeg hadde ganske stabilt økende mengde fra begynnelsen og nådde vel "toppen" etter to uker eller noe :) Pumpet fra begynnelsen, så hadde god kontroll på mengde hele veien :)

Jeg har kjøpt noen elendige amme-bher, tenker å kjøpe noe dyrere når puppene har fått sin nye form og størrelse.

Har to singleter.

Har ammet to barn før og aldri hatt annet enn amme-bher :)
Da kan jeg anbefale deg amme-BHene fra Change ;) Veldig fornøyd med de selv og har kjøpt meg en til i dette svangerskapet oxo. Tok samme str som sist :p
Men er lurt å vente til etter melka er kommet ordentlig i gang, for puppene blir jo enorme:hilarious:
Jeg endte opp på 80H(!!!) sist gang...

Da kan jeg anbefale deg amme-BHene fra Change ;) Veldig fornøyd med de selv og har kjøpt meg en til i dette svangerskapet oxo. Tok samme str som sist :p
Men er lurt å vente til etter melka er kommet ordentlig i gang, for puppene blir jo enorme:hilarious:
Jeg endte opp på 80H(!!!) sist gang...

Takk! Det er de jeg har hørt er så bra, og jeg gleder meg til en ammebh jeg føler meg vel i. Det har jeg nemlig aldri hatt før. Og så håper jeg veldig at change her hos oss har ammebh.

Husker du/noen hvor lang tid det tar før puppene har fått sin størrrlse og form? Det har jeg nemlig glemt. Forundrer meg ikke om jeg også ender opp med 80H, vi snakker gigantiske greier her altså :O

Takk! Det er de jeg har hørt er så bra, og jeg gleder meg til en ammebh jeg føler meg vel i. Det har jeg nemlig aldri hatt før. Og så håper jeg veldig at change her hos oss har ammebh.

Husker du/noen hvor lang tid det tar før puppene har fått sin størrrlse og form? Det har jeg nemlig glemt. Forundrer meg ikke om jeg også ender opp med 80H, vi snakker gigantiske greier her altså :O
Jeg kjøpte min allerede 6 dager etter fødsel, og den ble hverken for stor eller for liten med tiden :happy:
Hehe, ja vi snakker meloner altså! :hilarious:

Har 4 ammebh i bomull, og w
2 litt finere ammebh med blonder. Ellers hadde jeg god erfaring med vanlige singleter med tskjorte el genser over, funka det altså [emoji4]

Back
Topp