Ammeklær

Banana84

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Da har jeg begynt å tenke litt på at garderoben min må friskes opp med litt ammevennlige klær. Mener å ha lest et sted her inne at Kappahl har flotte og rimelige BH´er, men er det noen som vet om hvilken Kappahl butikk som kan selge dette? Når jeg var på jakt etter gravidklær var det bomtur etter bomtur før jeg fant noen som hadde klær :p

Kanskje også noen har tips om andre butikker som selger singletter, gensrer, kjoler etc som ikke koster skjorta? :)

Jeg finner mye på nett, men Lindex og hm har jo litt ammeklær. Har også boob, det selges feks på barnas hus.

Amme bh tror jeg de har på alle butikker, men ikke kjøp så mange. Først noen uker etter fødsel vet du hvor stor de trenger å være!

Lindex och hm har ammeklær. Kappahl har ammebh kan bestilles via net og. Skall selv ut på onsdag å kjøpa med 2 ammebh før å ha i starten så får de bli fler efterpå nær eg vet mer str

Har måtte gå over til ammebh allerede. Her ligger mini så høyt at jeg får vondt av vanlig bh. Har kjøpt både kappahl og boob, men syns boob sine er bedre. Lurt å kjøpe på tilbud :)

Lindex har kjempegode ammesingleter med innebygd bh. Har bodd i den siden fødsel for en uke siden. Selges i pakke med to stykk, en hvit og en svart. God plass til ammeinnlegg. Har lest at man ikke bør bruke stramme bh-er i starten da det kan hemme produksjonen. Kjøpes på nett

Da har jeg begynt å tenke litt på at garderoben min må friskes opp med litt ammevennlige klær. Mener å ha lest et sted her inne at Kappahl har flotte og rimelige BH´er, men er det noen som vet om hvilken Kappahl butikk som kan selge dette? Når jeg var på jakt etter gravidklær var det bomtur etter bomtur før jeg fant noen som hadde klær :p

Kanskje også noen har tips om andre butikker som selger singletter, gensrer, kjoler etc som ikke koster skjorta? :)
Helt enig med Makko her, vent litt med de store innkjøpene. Man aner ikke størrelse på matfatet før etter noen dager og det er skikkelig kjipt å ha kjøpt fine klær i for små størrelser.

Jeg gikk opp 3 cup-størrelser med førstemann og var fast kunde hos Change etter ammingen var ferdig.

Svangerskapet, butikk på Majorstuen, har en del fine klær som jeg har brukt også etter amming :)

Helt enig med Makko her, vent litt med de store innkjøpene. Man aner ikke størrelse på matfatet før etter noen dager og det er skikkelig kjipt å ha kjøpt fine klær i for små størrelser.

Jeg gikk opp 3 cup-størrelser med førstemann og var fast kunde hos Change etter ammingen var ferdig.

Svangerskapet, butikk på Majorstuen, har en del fine klær som jeg har brukt også etter amming :)

Oi, trodde kanskje man gikk opp 1-2 størrelser. Så ja, jeg venter jeg tror jeg til jeg ser størrelsen på jura ;)

Jeg kommer også til å handle inn ammebher etter fødselen, men har kjøpt inn to stk som jeg bruker nå allerede samt at jeg kan vokse i dem. Også har jeg to ammesingletter.

Jeg kjøpte sånn 2 pk med ammebh på Kappahl nettopp, sort og hvit. Har ganske store pupper til vanlig,og de har jo ikke akkurat blitt mindre med svangerskapet hehe,så var skeptisk til disse pga de er i litt sånn sports topp aktig typer,men ble såå positivt overrasket; de sitter kjempe bra og holder godt på plass puppene. Ser ikke ut som puppene henger på knærne liksom :P

HM her selger helt ok basic-klær, ellers er jeg stort fan av boob og Mamalicious!
Men hør på de andre; se an jura før du kjøper for mange bh'r! Enkle fra HM eller Lindex holder i starten;)
Jeg går opp 4 str fra normalen når melka er på sitt meste!! :p

Kjøpte inn 2x2pk på Lindex siden jeg har begynt å bruke de allerede. Sliter endel med bher som irriterer her og der til vanlig, så er greit når man finner noe som ikke klemmer ;p ellers har jeg kjøpt to t skjorter på H&M:)

Zalando har masse......

Oi, trodde kanskje man gikk opp 1-2 størrelser. Så ja, jeg venter jeg tror jeg til jeg ser størrelsen på jura ;)
Og ikke kjøp mer enn et par etter fødselen. For etter 3-4 uker stabiliserer produksjonen seg og da går man gjerne ned en cup eller to igjen. ;)

Hehe... Skal da virkelig ikke være enkelt detta med kleskjøp skjønner jeg! ;)
Haha, nei, er ikke det. :p Jeg har en "svær" bh som passer rett etter fødsel, bruker den frem til det stabiliserer seg så kjøper jeg flere. Bruker bare ammesinglet mens bh-en er til vask. :p

Haha.... Skjønner! Tror jeg skal bli politiker og kjempe for ammeklær på blå resept! :P ;)

Back
Topp