Ammeklær

fisk84

Forumet er livet
Novemberskattene 2014 <3
Junibarna 2019
Før sykehuset kjøpte jeg meg en ammebh og to ammesingleter. Bh er vel ikke heilt rett i str men fungerer nå :-)

Men utenpå blir jeg bare gående med cardigan for å ha di lett tilgjengelig ;) ikke så mange cardigan egentlig har jeg funnet ut nå etter nesten ei uke hjemme....

Hva klær bruker dere når dere ammer?? Må få kjøpt inn litt mer føler jeg... Hadde en vanlig singlet med tynne stropper her om dagen som er litt utringet, men tungvint å ha ut armen på cardiganen for å komme ordentlig til....

Jeg brukte amme - bh og vanlige klær da jeg ammet. Neste gang nå skal jeg se om jeg får kjøpt meg litt bedre amme klær.

Her har det gått i ammetopper fra boob og cardiganer. Ev singleter fra hm som er så stretchy at de bare kan dras ned. Anbefaler amme bher fra bravado, de er kjempegode:)

Synes bare det blir så kjedelig å alltid gå i cardigan :P

Jeg har handlet litt ebay :)

Bruker ofte en litt stretchy singlet som jeg drar ned og en tynn genser/skjorte over som jeg drar opp! Enkelt å greit og god puppekamuflasje ;)

Jeg hadde ammesingleter, og så hadde jeg noen spesielle ammegensere med egen åpning til puppene:-P

Men gikk mye i jakker ja.

Back
Topp