Ammeklær!

Kjøpte ingen amme klær før eller etter fødselen. Brukte mine egne klær :)

Jeg hadde termin på sommeren med minsten, og hadde kjøpt endel t-skjorter fra Boob. Jeg elsker de, og bruker de enda. Sluttet å amme for tre måneder siden :P

Kjøpte to ammetskjorte og en ammegenser før fødsel. Syns de var ganske greie å bruke da mtp amminga. Ikke alle mine egne klær var like lette å få puppen utav så :p

Har en ammetopp som jeg prøvde å bruke 1 gang. Bortkasta for min del, tror ikke puppene mine er laga for ammeklær :p mini nekter uansett å ta puppen hvis hun ikke får bruke ene handa til å kose på puppen/huden min samtidig :p

Kun amme bh. Brukte singlet under t-skjorta/overdelen som jeg trakk ned slik at jeg slapp å blotte meg helt da jeg ammet :)

Har kjøpt amme bh'er og noen ammesingletter.
Og en ammegenser, den er helt ubrukelig...

Kjøpte ammebh og ammesingletter, kombinerer med vanlige gensere :-)

Kjøpte ikke, men fikk noen. Ellers brukte jeg skjorter som man kan kneppe opp, eller litt løse gensre som er enkle å dra ned/opp. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ammebh var helt bortkastet, da hyllene økte betraktlig i str etter fødsel.
Ammesinglett brukte jeg under graviditet, eneste behaglige for puppene :P

2 ammebher og 2 ammesingleter. Måtte ut kjøpe fler da jeg var på sykehuset. Ble der lengre enn planlagt og alt var fult av melk:p

Gjorde det med første men det er jo bare tull... Nå kjøpte jeg to uker etter fødsel for at de skulle passe bedre :)

Greit å vente til etter fødsel med ammeklær da man ikke vet str riktig. Gikk fra C til D når jeg var gravid og fra D til F når melka kom! :D kjøpte ammeBH etterpå.

"Brukte mine egne klær"? Ammeklærne var jo virkelig mine egne klær :p

Kjøpte to ammesingleter før fødsel. Gull verdt!!!! Puppene var så ømme i starten at jeg ikke orket tanken på bh (gikk fra str C til EE på 4 dager :eek: ), så var godt med en slakk singlet bare. Kjøpte to til og brukte de under alt.

Hadde en hel masse ammetøy. 6 kortermete t-Skjorter og to langermete t-skjorter. Brukte de i 9 måneder :) Utrolig praktisk under alt av skjorter/cardiganer. Følte ikke for å dra opp genser og flashe magen for hele verden liksom. Neste gang skal jeg kjøpe noen ammekjoler også!

Kjøpte meg ammebh og ammesingletter. De singlettene kunne e ikke bruke da de va så sinnsykt stram over magen (selv i 2 str større enn e brukte)

Back
Topp