Ammeklær

mkrago

Elsker forumet
Jeg veier mindre enn det jeg gjorde før jeg ble gravid, har alltid vært relativt topptung men nå er det enormt. Jeg har problemer med å finne ammetopper, det som passer over puppa henger som et telt rundt kroppen.

Hva har dere kjøpt og hvor finner dere klær? Budsjettet er ikke så veldig stort. Tips tas i mot med tak.

Jeg har ikke brukt penger på ammetopper denne gangen... Jeg bruker ganske enkelt en hel vanlig singlett under genseren, drar singletten ned og genseren opp under amming. Veldig enkelt, og jeg føler meg tildekket :)

Jeg har ikke brukt penger på ammetopper denne gangen... Jeg bruker ganske enkelt en hel vanlig singlett under genseren, drar singletten ned og genseren opp under amming. Veldig enkelt, og jeg føler meg tildekket :)

Det er vel det jeg har endt opp med å gjøre jeg også. Føler bare at mye klær sitter rart på meg for tiden.

Det gjør jeg også, men kjenner på det samme. Har kjøpt et par ammesingleter på Lindex, var så mange som sa at de var uunnværlige, men halloisen! Mister jo blodomløpet i puppestellet, mens jeg kunne fått to av meg rundt magen...

Har ikke kjøpt noe nytt ammetøy denne gangen. Har en singlett og en genser fra boob fra forrige ammeperiode. Jeg kjøpte det på Mor&Meg her i Bergen, men tror de pleier å ha et greit utvalg på BarnasHus også. Veldig fornøyd med dem, men bruker like mye vanlig singlett og genser/skjorte :)

Back
Topp