Ammeklær?

Kløveress

Betatt av forumet
MAI 2013
Hei :) Er det flere som har kjøpt seg fine ammeklær? Jeg har forelsket meg i boob-klærne ^^
 
Ser for meg at når jeg får barn blir jeg å bruke vanlige klær, har ikke sett noen ammeklær jeg liker, syns bare de ser merkelige ut! Har du en link til disse boob-klærne? :)
 
Jeg bestilte meg en boob warmer for ikke så lenge siden. Jeg er kjempefornøyd med den:D
 
Jeg brukte mye hm sine tsjorter og langarmede tsjorter. Og change ammebh. Ellers kan jeg ikke annbefale fra eget bruk men fra hva eg hørt andre si, boobs er supert.


Mamma til verdens beste gutt som snakker om baby hver dag
 
Jeg vurderer å sy om Pierre Robert-gensere til ammegensere.. Boob sine ullgensere er så dyre og jeg elsker ull...
 
Bruker bare boob-klær. Gensere m fleace ute, langermede tskjorter hjemme :) sååå behagelige!


Min elskede ble født 20.08.2013
 
Jeg synes det var mest praktisk med vanlig genser med knepping øverst som jeg åpnet.
 
Jeg har et par ammetopper fra Boob:) Jeg trodde i utgangspunktet aldri jeg skulle kjøpe eget ammetøy... Men du så behagelig og greit det er:) Elsker ammetøyet fra Boob:) bare synd det til stadighet er på vask:p
 
Kjøpte ammetopper på ebay til 125 kr stykket, akkurat samme konseptet som boobs sine
 
Jeg har også flere av de. To gensere, en t-skjorte og en singler, pluss et par amme-bher. Superbehagelig tøy som også er fine :)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Har arvet noen boob-gensere, men må ærlig innrømme at jeg ikke skjønner greia. De er jo ikke særlig subtilt laga, alle skjønner jo greia, og det er ganske lett tilgang, så man kan jo risikere at alt stikker ut, iom at man ikke kan ha topp under genserene hvis man skal ha noe nytte av "ammesprekken".

Har en del gensere med omslagseffekt som gir god tilgang og ser normale ut. Dessuten blir det jo mest amming på sommeren her, så spørs om det rett og slett blir singleter til hverdags

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Back
Topp