Ammeklær?

*IdaMor*

Elsker forumet
Har dere noen tips her? Til topper, jumpre og BH-er dere anbefaler? Har enda ikke annskaffet meg noe av dette, føler det er på høy tid :P

Jeg har kjøpt noen singletter på hm, men blant folk og i det vanlige likte jeg best vanlig singlett under en vanlig topp. Opp med topp, ned med singlett og bh og vips :)

Ja kan ikke komme på at jeg invisterte i noe annet enn ammebh sist, men ammingen fungerte heller ikke, så jeg så ikke noen grunnd til å ha klær som er tilpasset amming. Sist husker jeg at jeg brukte vanlig topper, men følte meg litt naken når jeg skulle amme.. må kansje se innom HM da :)

Sist kjøpte jeg noen ammetopper på H&M, men fikk ikke til ammingen...så det var bortkastet.
Håper jo at ammingen går denne gang, men har kjøpt meg noen vanlige singleter med spagettistropper. De bruker jeg uansett, så da er det ikke bortkastet ;)

Har kjøpt en ammebh på H&M, gidder ikke kjøpe fler før jeg ser om amming går. Og går det så blir sikkett puppene større når det er kommet melk:confused: syns de allerede har blitt store nok i massevis!!! :p

Sent from my GT-N7000 using BV Forum

Amme-BH er det i grunn best å kjøpe etter fødsel, for puppene forandrer seg MYE! Men klart man trenger en BH eller to til å begynne med. Anbefaler å kjøpe uten spiler, for dette kan hindre melkegangene og du kan få brystbetennelse.
Jeg har BH'er fra tidligere, så kjøper ikke noen nye på forhånd, men kan tipse om å kjøpe store nok, så de ikke strammer rundt eller at cup'en er for liten. Husk at du skal ha plass til ammeinnlegg også :)

Ammeklær har jeg aldri hatt. Gjorde det samme som dumidalia. Brukte singlet med spaghettistropper under en vanlig genser/topp. Opp med genser, ned med singlet og fram med pupp ;) Da slipper du å blottlegge magen også :)

Amme-BH er det i grunn best å kjøpe etter fødsel, for puppene forandrer seg MYE! Men klart man trenger en BH eller to til å begynne med. Anbefaler å kjøpe uten spiler, for dette kan hindre melkegangene og du kan få brystbetennelse.
Jeg har BH'er fra tidligere, så kjøper ikke noen nye på forhånd, men kan tipse om å kjøpe store nok, så de ikke strammer rundt eller at cup'en er for liten. Husk at du skal ha plass til ammeinnlegg også :)

Ammeklær har jeg aldri hatt. Gjorde det samme som dumidalia. Brukte singlet med spaghettistropper under en vanlig genser/topp. Opp med genser, ned med singlet og fram med pupp ;) Da slipper du å blottlegge magen også :)

Har en ammebh fra sist, håper virkelig ikke puppen vokser mer nå.. da bikker jeg fremover :P Nei men da venter jeg, like så greit å se om ammminga fungerer først også kansje :)

*puppene :P

Strevde sååå lenge sist med og finne en ammebh jeg likte, grunnet svære boobs :P Har F/G cup... så de man kjøper i vanlig butikker passer så dårlig synes jeg. Men de fra LINDEX har jeg ikke prøvd, kansje jeg skulle tatt turen å prøvd de. ;)

Jeg hadde fra lindex sist gang, brukte da 85/90 F. De var kjempegode og stødige, selv om de var uten spiler. Anbefales for oss litt framtunge =)

Jeg syns selv ikke at jeg har sååå store pupper, men endte på 90d for orker ikke å ha noe som strammer. De er fantastiske;)

Hmm, bruker 75 F nå jeg da :/ Husker fra sist gang at to dager etter fødsel, så EKSPLODERTE de i str, det gruer jeg meg til :P

Back
Topp