Ammeklær

preggysue

Blir kjent med forumet
Hei,
er det noen som har god erfaring med ammeklær. Hvilke merker i så fall. Sist gang hadde jeg kun vanlige klær samt noen ammesingleter fra HM som jeg var veldig fornøyde med. Disse finner jeg forøvrig ikke lengre.
Jeg bestillte en pysjamas fra hot milk i str M (er vanligvis som ikke gravid str S) men fikk ikke denne på meg. Noen som vet om dette merke er veldig små på størrelsen? Hvordan er boob på størrelsen?

Hadde veldig få ammeklær sist, brukte mest vanlige topper jeg kunne trekke ned. Hadde noen fine fra Lindex om jeg ikke husker feil.. Sånne med innlagt "bh" og en kant man knipser av som en ammebh. Vet desverre ik ang strl på de merkene du nevner.

Jeg elsker klærne fra boob, og kommer til å invenstere i noen nye topper denne gangen også. Jeg bruker xs/s til vanlig, og kjøper ammeklærne i str s. De er kjempe behagelige, og singletene fra boob er noe helt annet enn de fra H&M. Jeg synes de er stive, og litt vonde å ha på.

Da har jeg bestilt et par ammesingleter og en ammenattkjole fra boob. Gleder meg til å prøve den. Har også bestilt en mamma badedrakt, grøss...gruer meg litt til å vise meg i den, Hehe.

Da har jeg mottatt pakke. Singleter og genseren fra boob passer i min vanlige str s. Badedrakten fra mamalicious var i m og passet. En pysjamas fra ammebutikken i m var altfor stor. Er stor forskjeller str. Er allerede kjempefornøyd med klærne fra boob:-)

Back
Topp