Ammeklær

Nattlys

Gift med forumet
Kjøper/bruker dere ammetopper?
Synes det er så himla dyrt, men kunne tenke meg en genser eller t-skjorte.
Hvor kjøper dere evt fra?

Jeg har ikke kjøpt noen ammeplagg[:)] Bare bher.. Men har vert å kjøpt litt vanlige singletter (sonne med bokserygg) oxo t-shorte topper, og vanlige shorter som er lett og trekke ned ;) Gøyere å bruker penger på det en sonne kjedelige topper[:D][:D]

Har vel to amme topper (helt enkle kjedelige typer) fra hm, ellers har jeg ikke noe sant...

Har fra sist, har kun kjøpt fra H&M [:)] Ellers har jeg noen topper osv som kan fungere
H&M er jo ikke dyrt, men de er jo veldig enkle.. Har en hvi, en brun og en lilla, så kan jeg freshe opp med tilbehøret [:)]

Jeg har vel et par ammetopper fra hm fra sist gang, men tviler på jeg kommer til å bruke dem. Synes de var litt knotete og tungvinte å bruke når jeg skulle amme. Mye enklere å bare dra opp en vanlig topp [:D] Så kommer ikke til å kjøpe noe ammeklær denne gangen. Har selvfølgelig amme-bh'er da....

Brukte ikke ammeklær sist og kommer ikke til å bruke det denne gangen heller.

Ok, da er det notert at det ikke er nødvendig å gå til store innkjøp[:)]

MEN, hva sov dere i på sykehuset?[8|]

ORIGINAL: Nattlys

Ok, da er det notert at det ikke er nødvendig å gå til store innkjøp[:)]

MEN, hva sov dere i på sykehuset?[8|]

Sykehus-skjorta [:D]

nej jeg har heller ikke noen ammeklær.. men dee klærne jeg kjøper etter fødsel skal være lette og amme i alikevel:p

på sykehuset sov jeg i singlet og en nattbukse:)

Jeg visste ikke at det fantes annet enn amme bh jeg[8|][:D]
Kommer ikke til å invistere i det nå heller[;)]

Jeg sov i den sykehus sjorta,jeg. Var veldig grei på sykehuset bade hvis man må opp og til amming på natta[:)]

ORIGINAL: Nnem

sign....synst dei vanlige mamma singlettane er så go og greie og brette ned[8D]

Tenkte jeg skulle kjøpe meg noen tunikaer med krepping foran[:)]
Så kan man kneppe ned når man skal amme, og i tilegg skjuler man magen (som sikkert er veldig kvapsete de først ukene) [:)]

ORIGINAL: Nnem

sign[:)]

ORIGINAL: Lindus82

Sykehus-skjorta [:D]

ORIGINAL: Poppsi

Jeg har ikke kjøpt noen ammeplagg[:)] Bare bher.. Men har vert å kjøpt litt vanlige singletter (sonne med bokserygg) oxo t-shorte topper, og vanlige shorter som er lett og trekke ned ;) Gøyere å bruker penger på det en sonne kjedelige topper[:D][:D]

På hennes og mauritz har de sånn 2pk med amme singleter som ikke er særlig dyre ihvertfall.

Jeg har ikke planer om å kjøpe mye ihvertfall. Bruker av det jeg har som gjør puppen lett tilgjengelig også bruker jeg heller en "college-jakke" utenpå[:D]

Ei venninde anbefalte en amme topp frå ellos [;)] Veldig grei å ha når en skal på kafe ol...

Back
Topp