"Ammeklær" *inspirert*

Hot*Mama

Gift med forumet
Åssen klær er mest praktisk når man ammer? Har faktisk ikke tenkt på dette før engang! Men kan jo være litt stress og dra ut på puppen og man har på seg lang tunika og sånn!?[8|]

Jeg har en ammetopp som jeg eelsker, den er liksom sydd dobbelt over puppene så jeg kan dra først opp toppen, og så ned laget under, så er det bare å amme i vei. Da føler jeg meg ikke så avkledd som med de toppene der du bare løsner den øverst og bretter ned. Så skikkelige ammeklær anbefaler jeg å kjøpe om man har råd.

Ellers er det jo greit med singleter som er så tøyelige at man får ut en pupp, og så en vanlig genser over.

ORIGINAL: Aline

jeg sverget til amme klærne fra BOOB når jeg ammet minsten! Geniale!

De blir funnet frem igjen når lillebror kommer på nyåret! [:D]

Favoritt-toppen min er fra Boob, ja.[:D]
fikk den på tilbud også.
Og den er lang og vid og god, perfekt når man føler seg litt stor og vassen etter svangerskapet.

Jeg liker ammetoppene fra h&m best, men de er noe styr å få tak i når de ikke selges på h&m her. Jeg er ikke så glad i modellene fra boob. Ellers bruker jeg vanlige topper med utringing som kan dras ned, eller skjorter / bluser som kan kneppes opp. Er det litt kjølig bruker jeg singlet med genser over, greit å ha noe som kan dras ned, og noe annet som kan dras opp, minst mulig bar hud dersom man skal amme ute når det ikke er helt varmt.

amme-topper fra hm brukte jeg en del..og kjekt med ting som kan kneppes opp eller "dras ned"

Back
Topp