Ammeklær i butikk

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Noen som kan tipse meg om butikker som har ammetopper o.l? :D

De på h&m passer meg ikke...

Boob?

Likte best amme singlet fra Carriemwell og brukte cardigan/skjorte over.

Skulle si hm :P men mener de store lindex butikkene har noe :)
Finner bare en type på hm, og den er for stor i M og for liten i S :p haha

Lindex har jeg kun funnet singlet og bh av de nærmeste. Men kanskje det går an å sjekke på nett om de har i butikkene? Hm..

Lindex og kappahl har :)
Får ta meg en tur på kappahl en dag og se. så ikke noe sist jeg var der, men spurte ikke etter heller da.
Lindex har ikke av de jeg har vært i:(

Får ta meg en tur på kappahl en dag og se. så ikke noe sist jeg var der, men spurte ikke etter heller da.
Lindex har ikke av de jeg har vært i:(

Jeg har en ammesinglet fra lindex :D de fra h&m ble det dårlig med.. En str var for stram og den neste str var for stor igjen :p
Har sett både ammebh og singlet på kappahl og, men har ikke testa de ut :)
Lindex er eneste som har solgt enkel singlet som jeg har sett da. Både h&m og kappahl har 2pakninger.
For meg som ikke bruker hvite klær, er det litt teit når de alltid skal selge en hvit og en sort sammen :p

Jeg har en ammesinglet fra lindex :D de fra h&m ble det dårlig med.. En str var for stram og den neste str var for stor igjen :p
Har sett både ammebh og singlet på kappahl og, men har ikke testa de ut :)
Lindex er eneste som har solgt enkel singlet som jeg har sett da. Både h&m og kappahl har 2pakninger.
For meg som ikke bruker hvite klær, er det litt teit når de alltid skal selge en hvit og en sort sammen :p

Singlet hadde de ja, men er på utkikk etter topper;)
De er flinke på 2-pk ja :p hehe

Back
Topp