Ammekjole til mor?

Angelida

Andre møte med forumet
Er det noen som har kommet over en fin kjole som kan brukes til dåp? Hva brukte du? Nærmer seg dåp for lillebror og jeg finner ingen kjoler jeg liker som er ammevennlig:sad015

Jeg er fan av skjørt, ammetopp og jakke til jeg. Kjole har jeg hørt at mamalicious serien likes godt av mange

Jeg kjøpte en vanlig kjole med v-utringning som går i kryss over brystet... Dro bare ned skulderstroppen litt og fikk fram puppen :) brukte en klut eller et sjal å dekket meg litt med siden man blir ganske avkledd :p ellers har zalando fine ammekjoler, men jeg følte mange av de ble litt hverdagskjoler...

Tenkte på dåpen her selv.. Har såå lyst til å bruke bunaden min, men den er ikke så veldig ammevennlig da :P

Jeg hadde bunad, også skiftet jeg til ammekjole litt ut i selskapet! Har forresten to ammekjoler fra mamalicious til salgs om noen er interessert!

Fine kjoler på b-Young som puppen kan "hentes" ut, ellers har Mamalicious veldig alrighte ammekjoler - syns jeg! :)
Lykke til:)

Jeg skal ha bunad selv, har kjøpt en "bunadskjorte" fra sparkjøp som jeg skal klippe litt i så jeg får lirka ut puppen, istedenfor å måtte dra opp hele skjorta hver gang.
Men har også en ammekjole fra mamalicious kjøpt hos zalando som jeg vurderer til selskapet :)

Takk for tips Syntes det var vanskelig å finne fine kjoler. Går for "high waist" litt vide dressbukser, ammesinglet og en pen cardigan over.

Back
Topp